FIA potwierdza lokalizację strefy DRS na torze Sepang

Tak jak rok temu, podczas wyścigu kierowcy będą mogli aktywować DRS na prostej startu/mety.
21.03.1211:20
Nataniel Piórkowski
3355wyświetlenia

Międzynarodowa Federacja Samochodowa potwierdziła lokalizację strefy aktywacji DRS podczas wyścigu o GP Malezji.

W przeciwieństwie do ulicznego obiektu Albert Park w Melbourne, podczas niedzielnej rywalizacji na torze Sepang, kierowcy będą mogli tylko raz aktywować system redukcji oporów. Podobnie jak w ubiegłym roku, punkt pomiaru będzie zlokalizowany przed ostatnim zakrętem, a strefa jego aktywacji będzie się rozciągała na prostej start/meta.

KOMENTARZE

12
cichy78-78
21.03.2012 08:07
@maciejas512 Jak zwykle 282 komentarzy,ale żaden nie na temat.Wypad na Onet i WP Same chamskie odzywki. Campeon zapewniał na forum,że takie komentarze jak maciejasa będą usunięte.Trzymam za słowo i czekam czy był ktoś prawdomówny
Adakar
21.03.2012 03:12
@Lukas ... w Hiszpanii nic się nie sprawdza -_- PS. New Holland nie jest już tym samym "szybkim" zakrętem co przed wprowadzeniem szykany.
north
21.03.2012 01:47
@Adakar Zgadzam się. Poza tym wyprzedzanie nie byłoby już takie łatwe i wymagałoby odrobiny talentu. Broniący się miałby szansę na odzyskanie pozycji, ponieważ wchodząc szerzej w zakręt miałby wyższą prędkość na wyjściu. O ile bolid by na to pozwolił oczywiście. Ale jak widać FIA chce zadowolić ludzi siedzących na trybunach przy prostej startu-mety. I może też znudzonych "niedzielnych" fanów F1...
Lukas
21.03.2012 01:36
DRS po szybkich wyjściach się nie sprawdził (Hiszpania na przykład)
Adakar
21.03.2012 12:26
IMO lepszym rozwiązaniem byłaby strefa DRS na backstraight ... szybsze wyjście z zakrętu nr 14, DRS umożliwia dojście do kogoś przed Turn 15, jeśli nawet nie atak, to dostajesz bonus w postaci kolejnej prostej start/meta na atak już bez DRSu z wykorzystaniem draftu. Just sayin..
Lukas
21.03.2012 11:38
Poprawione :)
maciejas512
21.03.2012 11:28
@MarcinPuz Czy ty udajesz ciemnego czy rzeczywiście taki jesteś. Chyba że ironizujesz :D Przecież w wyścigu tylko pare razy można DRS włączyć:P to tak i tak będą wolniejsi
Lysy
21.03.2012 11:13
@Maurycy - może za dużo "przed"
Maurycy
21.03.2012 11:09
yy napewno punkt pomiaru będzie przed przedostatnim zakrętem? Chyba chodzi o zakręt nr 15 czyli OSTATNI zakręt
Zykmaster
21.03.2012 11:05
A Ferrari to przy tych słabych prędkościach maksymalnych i słabej trakcji to mogą zapomnieć o Q3, nawet Alonso. Felipe znając życie to do Q2 nie wejdzie nawet :/. Żal patrzeć co się dzieje z moim ukochanym zespołem... Nadzieją tylko pozostaje specyfikacja B na Hiszpanię.
MarcinPuz
21.03.2012 10:48
Czyli Mercedes bedzie wolniejszy podczas wyscigu:), taka moja spektakulacja
Lysy
21.03.2012 10:35
Good :)