GP Stanów Zjednoczonych: opony użyte w wyścigu

Większość zawodników tylko raz zmieniała opony
19.11.1217:49
Mariusz Glugla
2920wyświetlenia
@P.KierowcaStartPit-stop 1Pit-stop 2@Suma postojów
1.HamiltonPuTn 201
2.VettelPuTn 211
3.AlonsoPuTu 201
4.MassaPuTu 261
5.ButtonTnPn 351
6.RäikkönenPuTu 241
7.GrosjeanPuTn 91
8.HülkenbergPuTn 171
9.MaldonadoPuTn 211
10.SennaPnTn 201
11.PerezPnTn 221
12.RicciardoPnTn 301
13.RosbergTnPn 341
14.KobayashiPnTn 131
15.Di RestaPnTn 21Tn 312
16.SchumacherPuTn 14Tn 392
17.PetrovPnTn 231
18.KovalainenPnTn 211
19.GlockPnTn 211
20.PicPnTn 261
21.De La RosaPnTn 241
22.KartikeyanPnTn 251
Niesklasyfikowani
WebberPu0
VergnePn0
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.
P = Pośrednia mieszanka
T = Twarda mieszanka
N = Nowy komplet
U = Używany komplet


Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: Chcielibyśmy podziękować setkom tysięcy fanów, którzy zjawili się w ten weekend na torze w Austin: poziom wsparcia i gorące przyjęcie były po prostu niesamowite i nie możemy się już doczekać powrotu. Obaj bohaterowie walki o mistrzostwo, Sebastian Vettel i Fernando Alonso, pojechali dziś fantastycznie, dzięki czemu za tydzień czeka nas pasjonujący finał sezonu w Brazylii. Co prawda patrząc wstecz, mogliśmy tu przywieźć nawet miękką i supermiękką mieszankę, ale fakt, że walka o tytuł potrwa do ostatniego wyścigu, potwierdza naszą decyzję: nie chcieliśmy wprowadzać żadnych nieznanych czynników na zupełnie nowym torze, przy tak wyrównanej i delikatnej sytuacji w mistrzostwach. Poziom degradacji był przez cały weekend bardzo niski, ale wpływ na to miała też temperatura otoczenia oraz toru - niższa niż przewidywano. Obie mieszanki wykazały się bardzo dobrymi osiągami i wytrzymałością, dzięki czemu Vettel i Hamilton mogli ze sobą walczyć przez cały wyścig.