Zmiana wizerunku Hondy
Zajmie się tym firma człowieka stojącego za sukcesami Spice Girls i Pop Idola - 19 Entertainment
09.02.0613:53
724wyświetlenia

19 Entertainment, firma będąca własnością Simona Fullera - człowieka stojącego za sukcesami Spice Girls i Pop Idola (pierwowzór polskiego programu "Idol") - zawarła umowę z zespołem Honda Racing, której następstwem będzie zmiana wizerunku japońskiej stajni.
Dokładny zakres odpowiedzialności firmy nie jest znany, ale wydaje się, że Honda Racing pragnie jaśniejszego, świeższego wizerunku, bardziej podobnego do młodzieżowego stylu Red Bulla, który podoba się nie tylko fanom wyścigów samochodowych.
Decyzja ta wydaje się dziwna, szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, iż Honda spędza większość czasu mówiąc o swojej przeszłości. Jednakże jeśli pan Fuller zapobiegnie wypuszczaniu przez Jensona Buttona tandetnych wideo-pocztówek na telefony komórkowe, to jesteśmy za.
Z decyzji Hondy o nawiązaniu współpracy z Fullerem jest z pewnością bardzo zadowolony Bernie Ecclestone, który od dawna stara się nadać większego blasku wizerunkowi F1, zapraszając na wyścigi gwiazdy rocka, filmu i inne sławy, jakie tylko uda mu się znaleźć.
"Jestem zachwycony", powiedział Ecclestone gazecie The Times. "To jest dokładnie taki kierunek, jaki powinny obierać zespoły w celu przybliżenia rozrywkowego i sportowego wizerunku Formuły Jeden globalnej widowni".
"Obecnie zabieganie o publiczność nie odbywa się tylko wewnątrz sportu motorowego, ale pochodzi także z takich seriali jak Desperate Housewives (Gotowe na wszystko) i klubu piłkarskiego Chelsea", dodaje szef zespołu Hondy, Nick Fry. "Chcemy, aby dzieci dorastały mówiąc, że chcą być kiedyś kierowcami wyścigowymi, a nie tak jak obecnie gwiazdami pop lub piłkarzami".
Jeszcze do niedawna to kierowcy wyścigowi byli sławami... co więc doprowadziło do zmiany tego stanu rzeczy?
Źródło: pitpass.com
KOMENTARZE