Gutierrez odwiedził siedzibę Caterhama?

Informacje taką podają niezależnie od siebie gazety Blick oraz Neue Zercher Zeitung.
05.12.1307:32
Nataniel Piórkowski
1761wyświetlenia

Najnowsze plotki mówią o tym, że Esteban Gutierrez może opuścić Saubera i przed startem nadchodzącego sezonu związać się z ekipą Caterhama.

Podczas gdy Force India potwierdziło już zakontraktowanie tegorocznego partnera Meksykanina z Saubera - Nico Hulkenberga, wielu ekspertów typuje, że Gutierrez będzie dalej bronił barw szwajcarskiej ekipy, utrzymując dla niej finansowe wsparcie swych rodzimych sponsorów.

Szwajcarskie gazety jak Blick oraz Neue Zercher Zeitung donoszą jednak, że w tym tygodniu 22-latek odwiedził mieszczącą się w Leafield siedzibę Caterhama. Należy przy tym pamiętać, że miesiąc temu Gutierrez przyznał, iż nie wie, czy w 2014 roku będzie nadal kierowcą teamu z Hinwil: Zobaczymy. Oczywiście przyglądamy się innym opcjom, nawet jeśli moim planem jest kontynuowanie współpracy z Sauberem, ponieważ od długiego czasu łączą nas dobre relacje.

KOMENTARZE

22
mbwrobel
06.12.2013 12:05
Wszystko rozbija się o to, że każdy ma inną skalę wartości: dla niektórych zaczyna się ona "beztalenciem" w czołówce GP2, a dla innych "beztalencie", to facet, który po dwunastu podejściach wciąż nie zaliczył egzaminu na prawo jazdy (oczywiście nieco przerysowuję). To prawie tak, jakby porównywać odległość w metrach i stopach bez podawania jednostek. Nawet w identycznych bolidach ciężko byłoby porównać poszczególnych kierowców bez odniesienia do okoliczności, gdyż przy innej charakterystyce samochodu, na innym torze lub podczas innej pogody wyniki mogłyby być diametralnie inne. Biorąc pod uwagę, że wmieszać się może jeszcze pierwiastek szczęścia (jak win Kubicy w Kanadzie), to robi nam się totalny bigos. Czy Massa zasługiwał na WDC? Oczywiście, zabrakło jedynie tego pierwiastka. Przy ciut mniejszej dawce pecha KUB również miał realne szanse na WDC.
THC-303
05.12.2013 04:53
[quote]Czyli sądzicie że Esteban to totalne beztalencie i tyle tak ? OKkażdy ma inne zdanie..[/quote] Wszystko fajnie tylko swoje zdanie trzeba jakoś uzasadnić. Ja mam jedyne słuszne uzasadnienie: 51-6 dla Hulkenberga w punktach. Ja rozumiem, że Hulkenberg jest dobry, że Gutierrez debiutował, ale 51-6??? Przez wzgląd na talent Hulkenberga i debiut Gutierreza tolerowałbym np 51-20, ale nie 51-6. Nie ma szans. [quote]Jestem dziwnie pewien że THC-303 chciałby w wieku 22 lat mieć na koncie tytuł GP3 i trzecie miejsce w GP2. Czy Gutierrez chciałby być teraz na miejscu THC-303? Wątpię.[/quote] Tak, to wszystko prawda. Tylko co to ma do tematu? Każdy może krytykować każdego i to nawet nie musi być konstruktywne. Byle nie było obraźliwe. A 'beztalencie' czy 'wyścigowe zero' obraźliwe nie jest, tym bardziej, że nasz bohater tego nie przeczyta, a gdyby przeczytał to miałby te słowa w głębokim poważaniu.
Zajkos
05.12.2013 03:57
@AleQ Tylko spójrz jak jeździł Pietrow w drugim sezonie.. ;) Nadal nierówno ale dobrze. ;-)
AleQ
05.12.2013 03:50
@adnowseb Przynajmniej umiesz poprawić humor ;) Skoro GUT jest rookie of the year, to Webber dla mnie jest kierowcą sezonu, a Chilton przyszłym mistrzem F1. Tym sezonem zwycięzca P11 z Barcelony pokazał absolutnie, że nie zasługuje na posadę w 2014. Niech spada do GT, ew. za ocean, bo Hulk go zmasakrował niczym Kubica Pietrowa ;)
Zajkos
05.12.2013 03:10
@adnowseb Zgadzam się ! :)
rno2
05.12.2013 03:08
Samochodem, który przez pół sezonu pozwalał zdobywać punkty, Gutierrez zdobył je raz. Byłby najlepszym debiutantem, gdyby był jedynym debiutantem w tym sezonie...
adnowseb
05.12.2013 02:53
Mam nadzieję ,że ten chłopak zostanie w Sauberze. Najlepszy z debiutantów powinien dostać szansę na kolejny sezon
Zajkos
05.12.2013 02:51
Czyli sądzicie że Esteban to totalne beztalencie i tyle tak ? OKkażdy ma inne zdanie..
Yurek
05.12.2013 02:46
@Indy - że zacytuję siebie [quote="Yurek"]Piquet czy Bourdais też brylowali w innych seriach[/quote] Napisałeś o Ide, że "był za mało utalentowany na F1". To samo dotyczy Gutierreza (oczywiście nie twierdzę, że Ide jest lepszy od Meksykanina).
ManiakF1
05.12.2013 02:40
Ten typek jest za cienki nawet na HRT, które już nie jeździ. Niech ucieka jak najdalej od Formuły 1, bo zaniża jej poziom. Na jego miejsce czekają o wiele lepsi kierowcy.
Indy
05.12.2013 01:51
@Yurek Bo to nie jest nazywanie rzeczy po imieniu. Gutierrez ma talent. Gdyby do zajęcia 3 miejsca w GP2 talent nie byłby potrzebny to w tej serii jeździliby sami synowie miliarderów :) Ide miał wystarczający talent by wygrać parę wyścigów w Formule Nippon czy w Super GT ale był za mało utalentowany na F1. Nie bardzo wiem czemu wyskakujesz z tym arcygeniuszem? Nie potrafisz inaczej niż ze skrajności w skrajność?
Yurek
05.12.2013 01:41
Ale dlaczego nie nazywać czegoś po imieniu? Czy to, że ja nigdy nie jeździłem w Formule 1, a Ide jeździł, zmusza mnie do nazywania go arcygeniuszem?
Indy
05.12.2013 01:33
@Yurek Krytyka sama w sobie nie jest zła, złe i niestety powszechne jest to że przeciętni fani sportu zapominają o tym że mieszając z błotem zawodnika który osiągnął o wiele więcej niż oni mieszają z błotem również samych siebie. Jestem dziwnie pewien że THC-303 chciałby w wieku 22 lat mieć na koncie tytuł GP3 i trzecie miejsce w GP2. Czy Gutierrez chciałby być teraz na miejscu THC-303? Wątpię. Fajnie jeśli będzie się o tym pamiętać gdy ma się ochotę nazwać któregoś kierowcę beztalenciem. Takie określenia są szczeniackie.
Yurek
05.12.2013 01:18
[quote="Zajkos"]Sauber umie średnio przygotować do debiutu[/quote] Frentzen, Raikkonen, Massa czy Perez to rzeczywiście dowody na to twierdzenie. A jak ktoś jest beztalenciem to nim zostanie.
Zajkos
05.12.2013 01:03
Nie zgadzam się ! To co napisał @Indy chłopak jest młody i już ma sporo sukcesów. Sądzę że w tym roku nie pokazał dużo, ale to jest debiutancki sezon, ale skoro Esteban to beztalencie to co powiemy o Chiltonie czy Van der Garde? Owszem nie można go porównywać z Bianchim czy Bottasem którzy w prawie każdym treningu jeździli a Esteban tylko raz i to z przypadku.. Właśnie na tym też polega problem że Sauber umie średnio przygotować do debiutu..
Adam2iak
05.12.2013 12:35
Jeśli Esteban miałby jeździć w Caterhamie to tylko w parze z Pikiem.
Yurek
05.12.2013 12:35
[quote="THC-303"]Caterham to kategorycznie za dobry zespół dla tego beztalencia.[/quote] Dokładnie, szkoda by było Caterhama. [quote="Indy"]ma na koncie tytuł GP3, trzecie miejsce w GP2[/quote] Piquet czy Bourdais też brylowali w innych seriach. [quote="Indy"]zwłaszcza jeśli określa go tak anonimowy użytkownik sieci który zapewne nigdy nie osiągnie sukcesów o zbliżonej wartości.[/quote] "Zrób tyle co Hitler, a dopiero później krytykuj"?
Indy
05.12.2013 12:32
@THC-303 Zauważ że ten facet w wieku 22 lat ma na koncie tytuł GP3, trzecie miejsce w GP2 i jeździ w formule 1. Być może jest za mało utalentowany by zrobić karierę w F1 ale beztalencie to za mocne słowo, zwłaszcza jeśli określa go tak anonimowy użytkownik sieci który zapewne nigdy nie osiągnie sukcesów o zbliżonej wartości.
THC-303
05.12.2013 11:33
Faktycznie, "Tylko nie to !!". Caterham to kategorycznie za dobry zespół dla tego beztalencia.
Kamikadze2000
05.12.2013 11:24
Lubię Heikkiego, ale już wolałbym Leimera zobaczyć w stawce. Właśnie dlatego, że zdobył tytuł w GP2. :)
ROOK
05.12.2013 11:17
@Zajkos: [color=white].[/color] W dzisiejszych czasach żeby jeździć bez pakietu sponsorskiego, to trzeba naprawdę błyszczeć talentem na tle pozostałych kandydatów do fotela. [color=white].[/color] Tymczasem Heikki przeciwnie – dostał kolejną szansę od losu i kolejny raz jej nie wykorzystał – znowu nie błysnął (przy czym z góry uznawałem zadanie za trudne i jako „błyśnięcie” uznałbym już zdobycie ok. 6 pkt. w dwóch GP). [color=white].[/color] Wielka szkoda, ale naprawdę KOV nie pokazał, dlaczego należałoby go brać zamiast młodego talentu z jakimiś pieniędzmi. Mimo całej sympatii chyba nie zaproponowałbym mu niczego więcej, niż kontynuacja na posadzie „trzeciego”.
Zajkos
05.12.2013 07:55
Tylko nie to !! Niech Sauber go zostawi a do Caterhama Frijns i Kovalainen. :-)