Podsumowanie trzydniowych testów BMW w Jerez

Stajnia z Hinwil testowała w tym tygodniu między innymi nowe nowe elementy aerodynamiczne
08.07.0617:06
BMW Sauber / Proximus
1417wyświetlenia
Dzień pierwszy
Sucho i słonecznie, temperatura powietrza 23-32°C, temperatura toru 26-48°C
Liczba samochodów: 12
Najlepszy czas: 1.17,786, Pedro de la Rosa, McLaren Mercedes, Michelin

Robert Kubica:
Nadwozie/silnik: BMW Sauber F1.06-07 / BMW P86 V8
Przejechany dystans: 301 km (68 okrążeń)
Najlepszy czas: 1.18,591 (59. okrążenie)
Sebastian Vettel:
Nadwozie/silnik: BMW Sauber F1.06-06 / BMW P86 V8
Przejechany dystans: 368 km (83 okrążenia)
Najlepszy czas: 1:19.595 (79. okrążenie)

Pierwszego dnia testów zespół BMW Sauber F1 Team umożliwił Sebastianowi Vettelowi przetestowanie przez jeden dzień bolidu F1.06. Dziewiętnastoletni kierowca to mistrz niemieckiej Formuły BMW z sezonu 2004. Obecnie startuje w mistrzostwach Formuły 3 Euro Series. Vettel przejechał bez problemów 83 okrążenia. Robert Kubica pracował nad nowymi elementami aerodynamicznymi i testował opony dla Michelina.
_
Dzień drugi
Sucho i słonecznie, temperatura powietrza 22-33°C, temperatura toru 26-49°C
Liczba samochodów: 14
Najlepszy czas: 1.16,852, Heikki Kovalainen, Renault , Michelin

Robert Kubica:
Nadwozie/silnik: BMW Sauber F1.06-07 / BMW P86 V8
Przejechany dystans: 469 km (106 okrążeń)
Najlepszy czas: 1:17.867 (18. okrążenie)
Jacques Villeneuve:
Nadwozie/silnik: BMW Sauber F1.06-06 / BMW P86 V8
Przejechany dystans: 328 km (74 okrążenia)
Najlepszy czas: 1:18.014 s (33. okrążenie)

Drugiego dnia Robert rozpoczął prace nad oponami pod kątem zbliżającej się Grand Prix Francji na torze Magny Cours. Jacques najpierw skupił się na szukaniu ustawień samochodu, a po południu zajął się sprawdzaniem opon. Robert pracował także z nowymi elementami aerodynamicznymi.
_
Dzień trzeci
Sucho i słonecznie, temperatura powietrza: 24-36°C, temperatura toru 28-51°C
Liczba samochodów: 8
Najlepszy czas: 1.16,621, Michael Schumacher, Ferrari, Bridgestone

Jacques Villeneuve:
Nadwozie/silnik: BMW Sauber F1.06-06 / BMW P86 V8
Przejechany dystans: 425 km (96 okrążeń)
Najlepszy czas: 1:17.702 s (34. okrążenie)
Robert Kubica :
Nadwozie/silnik: BMW Sauber F1.06-07 / BMW P86 V8
Przejechany dystans: 213 km (48 okrążeń)
Najlepszy czas: 1:18.191 s (11. okrążenie)

Trzeciego dnia Robert i Jacques pracowali nad oponami i aerodynamiką. Sprawdzali nowe elementy, a testy wypadły bardzo obiecująco. Po południu pracowano nad oponami na Grand Prix Niemiec na torze Hockenheim.
Testy przebiegły pomyślnie, a nowe elementy samochodu sprawdzane przez zespół spisały się zgodnie z oczekiwaniami ekipy. Kolejne testy w Jerez zaplanowano na 19-21 lipca.

Źródło: Oficjalna strona Roberta Kubicy / Proximus

KOMENTARZE

2
melex reaktywacja
10.07.2006 08:57
a ja zwracam uwagę, że Robert jeździł nowszą specyfikacją (07), a ten młody i Jacques - starszą, tzn. 06. Czy ma to jakieś znaczenie (no cóż, nie ukrywam, że wiekszość z nas chciałaby myśleć, że to dlatego, że Robert-tester jest taki dobry...)?
deeze
08.07.2006 03:24
Ciekawe co znaczy "zgodnie z oczekiwaniami" :). Prawdę mówiąc, to mam nadzieję, że te nowe części aero będą montowane na nowych bolidach - wtedy świadczyłoby to o tym, że coś ciekawego wymyślili i dobrze im idzie.