GP Chin: wyniki kwalifikacji

W pierwszej linii na starcie niedzielnego wyścigu ustawią swe bolidy Hamilton i Vettel.
P.Kierowca (Nr)SamochódCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Część 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr.
1.L. Hamilton (44)Mercedes W08 EQ Power+2.1:33,33343.1:32,40631.1:31,6786
2. 1:33,333 4
3. 1:32,406 3
1. 1:31,678 6
13
2.S. Vettel (5)Ferrari SF70H1.1:33,07832.1:32,39162.1:31,8646
1. 1:33,078 3
2. 1:32,391 6
2. 1:31,864 6
15
3.V. Bottas (77)Mercedes W08 EQ Power+4.1:33,68454.1:32,55233.1:31,8656
4. 1:33,684 5
4. 1:32,552 3
3. 1:31,865 6
14
4.K. Raikkonen (7)Ferrari SF70H3.1:33,34131.1:32,18164.1:32,1406
3. 1:33,341 3
1. 1:32,181 6
4. 1:32,140 6
15
5.D. Ricciardo (3)Red Bull RB136.1:34,04135.1:33,54635.1:33,0336
6. 1:34,041 3
5. 1:33,546 3
5. 1:33,033 6
12
6.F. Massa (19)Williams FW407.1:34,20537.1:33,75956.1:33,5076
7. 1:34,205 3
7. 1:33,759 5
6. 1:33,507 6
14
7.N. Hulkenberg (27)Renault R.S.179.1:34,45376.1:33,63667.1:33,5803
9. 1:34,453 7
6. 1:33,636 6
7. 1:33,580 3
16
8.S. Perez (11)Force India VJM1012.1:34,65768.1:33,92068.1:33,7063
12. 1:34,657 6
8. 1:33,920 6
8. 1:33,706 3
15
9.D. Kwiat (26)Toro Rosso STR128.1:34,44059.1:34,03469.1:33,7196
8. 1:34,440 5
9. 1:34,034 6
9. 1:33,719 6
17
10.L. Stroll (18)Williams FW405.1:33,986810.1:34,090710.1:34,2203
5. 1:33,986 8
10. 1:34,090 7
10. 1:34,220 3
18
11.C. Sainz (55)Toro Rosso STR1211.1:34,567511.1:34,1506-
11. 1:34,567 5
11. 1:34,150 6
.
11
12.K. Magnussen (20)Haas VF-1714.1:34,942612.1:34,1646-
14. 1:34,942 6
12. 1:34,164 6
.
12
13.F. Alonso (14)McLaren MCL3210.1:34,499513.1:34,3726-
10. 1:34,499 5
13. 1:34,372 6
.
11
14.M. Ericsson (9)Sauber C3613.1:34,892914.1:35,0466-
13. 1:34,892 9
14. 1:35,046 6
.
15
15.A. Giovinazzi (36)Sauber C3615.1:34,9638--
15. 1:34,963 8
.
.
8
16.S. Vandoorne (2)McLaren MCL3216.1:35,0236--
16. 1:35,023 6
.
.
6
17.R. Grosjean (8)Haas VF-1717.1:35,2236--
17. 1:35,223 6
.
.
6
18.J. Palmer (30)Renault R.S.1718.1:35,2796--
18. 1:35,279 6
.
.
6
19.M. Verstappen (33)Red Bull RB1319.1:35,4337--
19. 1:35,433 7
.
.
7
20.E. Ocon (31)Force India VJM1020.1:35,4968--
20. 1:35,496 8
.
.
8

KOMENTARZE

17
step07
08.04.2017 04:38
@rvs w 2004 roku walki na torze wcale nie było więcej niż teraz :)
rvs
08.04.2017 04:21
5 sekund to różnica bodaj do sezonu '15, bo wtedy właśnie kształtowały się przepisy na '17. I według mnie spełniono te wymogi - już samo to, że bolid ważący 100-150 kg więcej niż najszybsze potwory w historii kradnie im kolejne rekordy robi ogromne wrażenie. Szkoda, że to tylko czysta szybkość, bo zostaje jeszcze kwestia walki, o którą chyba będzie ciężko na przykładzie tego co pokazała Australia.
bartoszcze
08.04.2017 01:57
@pudinho Różnica jest rzędu co najmniej 3,5 sekundy. Można porównać PP, czasy wejścia do Q2 i Q3, jak również wyniki Saubera osiągnięte na tym samym silniku co przed rokiem.
step07
08.04.2017 01:08
@pudinho jakie 1,5? Tegoroczny czas pole position jest lepszy od zeszłorocznego o 3,8s.
mcracer1993
08.04.2017 12:10
@pudinho No ale i tak się należy cieszyć, że F1 w końcu wróciło do autentyczności. Być może znowu będzie tak samo popularne jak w latach 90-tych czy w 1 dekadzie 21 wieku, no ale na ten efekt trzeba jeszcze poczekać. Co ważne im bolidy będą szybsze to tym lepiej - zresztą poczekajmy do Singapuru. Tam być może wyścig będzie trwać poniżej 1h 50 min - o ile nie będzie SC.
jumbol0801
08.04.2017 11:59
tak się zastanawiam czy mając pewność,że jutro będzie deszcz Red Bull nie mógł ustawić bolidów pod mokre warunki wiedząc,że i tak nie ma większych szans na PP
pudinho
08.04.2017 11:43
Miały być szybsze o 5 sekund a narazie szybsze o 1,5 s. Ważne że będzie ciekawy wyścig.
Aeromis
08.04.2017 11:27
@Yurek Rzecz jasna był to żart oparty na paradoksie...
mcracer1993
08.04.2017 10:39
@Masio No to akurat można zrozumieć. Pewnie jutro w wyścigu Max będzie gonił jak szalony - bo jeżeli powiedział, że będzie padać deszcz to dla niego to jest genialna wiadomość. To jest wielki specjalista od jazdy po deszczu. Być może czeka nas powtórka z GP Brazylii, gdzie na deszczu Max wdarł się na podium, pomimo błędów taktycznych zespołu oraz własnych, pokazując kunszt wielkiego talentu.
Yurek
08.04.2017 10:36
[quote="Aeromis"]Giovinazzi postanowił wedrzeć się do q2 siłą rozbijając bolid. Taktyką psa ogrodnika[/quote] Tak się zastanawiam, czy to, co napisałeś, nazwać kretynizmem, czy idiotyzmem. A może inaczej. Po prostu dopóki nie udowodnisz, że wypadek Włocha był celowy a'la Schumacher w Monako '06, nie chrzań bzdur.
Masio
08.04.2017 10:34
@mcracer1993 Max miał problemy z silnikiem.
mcracer1993
08.04.2017 10:31
No cóż, Massa znowu pokazał Kanadyjczykowi miejsce w szeregu. Pomimo tego, że Stroll awansował do Q3. Natomiast fatalne quale zaliczył Max Verstappen - nie wiem co się dokładnie stało, bo takiego lania ze strony Ricciardo to się absolutnie nie spodziewałem. Co do przodu to mam nadzieję, że będzie znowu zażarta walka Merca z Ferrari w wyścigu - o ile będzie ciepło. Bo jak będzie tak samo jak w piątek to Merc zmiażdży wszystkich - nawet Ferrari.
rocque
08.04.2017 10:12
[quote="Aeromis"]Drugi raz w swojej drugiej lidze są: Vandoorne, Palmer, Ocon i wspomniany Stroll. [/quote] Vandoorne akurat drugi weekend z rzędu nie dostał poprawek w przeciwieństwie do Alonso, więc IMHO całkiem dobry występ.
Aeromis
08.04.2017 09:29
Szkoda, że Nico nie miał drugiego podejścia, patrząc po Q2 nie powinien mieć problemu z pokonaniem Massy. Spekulując... pewnie gdyby przed sezonem Renault wiedziało, że będzie tracić tylko pół sekundy w kwalifikacjach do RBR to byliby zachwyceni, jednak byki są dość słabe w tym sezonie, ale i tak nie jest źle (dla Renault). Bez wątpienia brak czasu na treningach odbiła się na wynikach, jednych bardziej, drugich mniej, także być może daleko jest jeszcze do realnych możliwości zespołów, które na pewno cierpią na brak danych. Coś jednak się układa, pierwsze 5 miejsc jak w Australii (te same zespoły). Haas zupełnie bezsilny, STR także słabiej, jednak to po części wynik problemów jakie spotkały Pereza i Hulka w poprzednich kwalifikacjach. Wątpliwy "awans" Strolla do q3, niby można by pogratulować, ale w gruncie rzeczy to nie ma czego. Felipe do najlepszych nie należy a dystansuje Lance'a niemiłosierne. Giovinazzi postanowił wedrzeć się do q2 siłą rozbijając bolid. Taktyką psa ogrodnika, jednocześnie nieco zmazał pozytywny obraz pierwszego GP. Ale może nikt mu nie powiedział, że w tym miejscu łatwo o utratę kontroli nad bolidem. W Sauberze obecnie wiele wydaje się możliwe. Drugi raz w swojej drugiej lidze są: Vandoorne, Palmer, Ocon i wspomniany Stroll. Zrehabilitowali się: Ricciardo i Magnussen. Raikkonen kiepsko, ale już nie beznadziejnie. Najbardziej wyrównany skład w STR, jeśli to się nie zmieni to szykuje się tam mała wojna. :) Ostatnią wojnę Buemi vs Alguesuari przegrali obaj.
Lejnus
08.04.2017 09:26
@RY2N bardziej aniżeli o pozycje chodziło mi o samą stratę do środka stawki . Generalnie to trochę smutne (patrzeć na stratę Mclarena do środka stawki), ale po zapowiedziach przed weekendem spodziewałem się czegoś gorszego
RY2N
08.04.2017 09:18
@Lejnus patrz na to realnie, McLaren zajmuje przedostatnie miejsce przed Sauberem
Lejnus
08.04.2017 08:20
Widać jak daleko z przodu są Mercedes i Ferrari. Baaaardzo blisko siebie.. Swoją drogą Mclaren całkiem całkiem w porównaniu do "reszty stawki"