Informacja Pirelli po wyścigu o GP Włoch
Najpopularniejsza wśród kierowców okazała się strategia jednego postoju.
03.09.1722:54
3056wyświetlenia
Embed from Getty Images
Monza, 3 września 2017 - Zgodnie z oczekiwaniami, prawie wszyscy kierowcy zdecydowali się na jeden pit stop i strategię supermiękkie/miękkie podczas Grand Prix Włoch - wygranej przez Lewisa Hamiltona z Mercedesa, który objął tym samym prowadzenie w klasyfikacji mistrzostw świata.
Alternatywną strategię zastosował Daniel Ricciardo z Red Bulla, który wskutek kar wystartował z 16. pola. Ruszył na miękkich oponach i w końcówce założył supermiękkie. Australijczyk uzyskał także najlepszy czas okrążenia w wyścigu, lepszy o dwie sekundy od zeszłorocznego - na tej samej mieszance ogumienia.
Po wczorajszej ulewie dziś na Monzy panowały suche warunki. Temperatura powietrza wynosiła 28 stopni Celsjusza, a temperatura toru 37 stopni.
MARIO ISOLA - SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
PRZEWIDYWALNOŚĆ NASZEJ PROGNOZY
Lewis Hamilton wygrał wyścig po jeździe na jeden pit stop, zmieniając mieszankę supermiękką na miękką po przejechaniu 32 okrążeń - zgodnie z przewidywaniami. Jego zespołowy partner Valtteri Bottas zastosował identyczną strategię, zjeżdżając jedno okrążenie później i finiszując pięć sekund za Hamiltonem. Obaj skorzystali ze strategii, która naszym zdaniem miała być zwycięska.
OPONY UŻYTE W WYŚCIGU
Monza, 3 września 2017 - Zgodnie z oczekiwaniami, prawie wszyscy kierowcy zdecydowali się na jeden pit stop i strategię supermiękkie/miękkie podczas Grand Prix Włoch - wygranej przez Lewisa Hamiltona z Mercedesa, który objął tym samym prowadzenie w klasyfikacji mistrzostw świata.
Alternatywną strategię zastosował Daniel Ricciardo z Red Bulla, który wskutek kar wystartował z 16. pola. Ruszył na miękkich oponach i w końcówce założył supermiękkie. Australijczyk uzyskał także najlepszy czas okrążenia w wyścigu, lepszy o dwie sekundy od zeszłorocznego - na tej samej mieszance ogumienia.
Po wczorajszej ulewie dziś na Monzy panowały suche warunki. Temperatura powietrza wynosiła 28 stopni Celsjusza, a temperatura toru 37 stopni.
MARIO ISOLA - SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
Weekend dotychczas układał się w sposób nieprzewidywalny, ale wyścig potoczył się w pełni zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Prawie wszyscy kierowcy zastosowali strategię jednego pit stopu. Daniel Ricciardo doskonale wykorzystał alternatywną strategię i nadrobił 12 pozycji, a jego najszybsze okrążenie pokazuje, o ile szybszy jest tegoroczny pakiet samochód plus opony - mimo że pętla Monzy jest zdominowana przez proste.
PRZEWIDYWALNOŚĆ NASZEJ PROGNOZY
Lewis Hamilton wygrał wyścig po jeździe na jeden pit stop, zmieniając mieszankę supermiękką na miękką po przejechaniu 32 okrążeń - zgodnie z przewidywaniami. Jego zespołowy partner Valtteri Bottas zastosował identyczną strategię, zjeżdżając jedno okrążenie później i finiszując pięć sekund za Hamiltonem. Obaj skorzystali ze strategii, która naszym zdaniem miała być zwycięska.
OPONY UŻYTE W WYŚCIGU
KOMENTARZE