Renault liczy na kontynuację współpracy z Telefonicą
Francuska stajnia do tej pory nie znalazła nowego sponsora tytularnego na następcę Mild Seven
17.08.0612:04
916wyświetlenia
Dla zespołu Renault sezon 2006 jest ostatnim rokiem współpracy z koncernem tytoniowym Japan Tobacco - producentem marki papierosów Mild Seven, która jest tytularnym sponsorem francuskiej stajni od 2002 roku.
W ostatnich miesiącach pojawiały się różne doniesienia, dotyczące między innymi nawiązania współpracy z firmą Mastercard, a z najnowszych wynika, że Renault zawarło już lub jest bliskie zawarcia nowej umowy z hiszpańską Telefonicą i to pomimo odejścia z tego zespołu Fernando Alonso z końcem sezonu 2006.
Umowa ta opiewa jednak podobno tylko na 30 milionów dolarów, co biorąc pod uwagę obecny status bądź co bądź mistrzowskiej ekipy z ubiegłego roku, mającej w dodatku szansę na obronę obydwu tytułów, raczej nie wskazuje na to, aby hiszpańska firma telekomunikacyjna miała stać się nowym sponsorem tytularnym tego zespołu.
Źródło: GrandPrix.com
KOMENTARZE