Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Francji
W Q3 kierowcy będą musieli skorzystać z opon C4.
18.04.1913:08
460wyświetlenia
Embed from Getty Images
Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia, które zostaną użyte podczas Grand Prix Francji.
Na torze Paul Ricard kierowcy Formuły 1 otrzymają do dyspozycji opony wykonane z mieszanek C4 (miękkie), C3 (pośrednie) i C2 (twarde).
Grand Prix Francji jest jak dotąd czwartym wyścigiem w tym sezonie, w przypadku którego oficjalny dostawca ogumienia zastosował taką alokację.
Mieszanka C4 jest porównywalna do ubiegłorocznej ultramiękkiej. Pojawiła się ona we Francji jako opona kwalifikacyjna, z której kierowcy musieli obowiązkowo skorzystać w Q3. Dwie pozostałe: C3 i C2 są nieco twardsze od ogumienia w specyfikacji 2018 (supermiękkiego i miękkiego).
Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia, które zostaną użyte podczas Grand Prix Francji.
Na torze Paul Ricard kierowcy Formuły 1 otrzymają do dyspozycji opony wykonane z mieszanek C4 (miękkie), C3 (pośrednie) i C2 (twarde).
Grand Prix Francji jest jak dotąd czwartym wyścigiem w tym sezonie, w przypadku którego oficjalny dostawca ogumienia zastosował taką alokację.
Mieszanka C4 jest porównywalna do ubiegłorocznej ultramiękkiej. Pojawiła się ona we Francji jako opona kwalifikacyjna, z której kierowcy musieli obowiązkowo skorzystać w Q3. Dwie pozostałe: C3 i C2 są nieco twardsze od ogumienia w specyfikacji 2018 (supermiękkiego i miękkiego).
Dobór mieszanek ogumienia na sezon 2019 | ||||
Grand Prix | Opony twarde | pośrednie | miękkie | |
---|---|---|---|---|
Australii | C2 (O) | C3 (O) | C4 | |
Bahrajnu | C1 (O) | C2 (O) | C3 | |
Chin | C2 (O) | C3 (O) | C4 | |
Azerbejdżanu | C2 (O) | C3 (O) | C4 | |
Hiszpanii | C1 (O) | C2 (O) | C3 | |
Monako | C3 (O) | C4 (O) | C5 | |
Kanady | C3 (O) | C4 (O) | C5 | |
Francji | C2 (O) | C3 (O) | C4 | |
Austrii | ||||
Wielkiej Brytanii | ||||
Niemiec | ||||
Węgier | ||||
Belgii | ||||
Włoch | ||||
Singapuru | ||||
Rosji | ||||
Japonii | ||||
Meksyku | ||||
USA | ||||
Brazylii | ||||
Abu Zabi | ||||
O = co najmniej jedna z tych mieszanek musi zostać wykorzystana przez kierowcę podczas wyścigu o ile rywalizacja toczy się na suchym torze. Nowy system określeń rodzajów ogumienia: od C1 (najtwardsze) do C5 (najmiększe). |