Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Niemiec
Włoski producent zdecydował się na najpopularniejszą w tym sezonie alokację.
23.05.1914:39
362wyświetlenia
Embed from Getty Images
Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na Grand Prix Niemiec.
Włoski producent przygotował na sezon 2019 pięć różnych mieszanek na suchy tor. C1 jest najtwardszą, a C5 najbardziej miękką.
W lipcu na Hockenheimringu kierowcy Formuły 1 będą mogli skorzystać z ogumienia C2, C3 i C4.
Zgodnie z wprowadzonym od tego roku standardowym nazewnictwem posłużą one jako mieszanki twarda, pośrednia i miękka.
O ile kwalifikacje zostaną rozegrane w korzystnych warunkach pogodowych, kierowcy z Q3 będą musieli wykręcić swoje najszybsze kółka na oponach C4.
Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na Grand Prix Niemiec.
Włoski producent przygotował na sezon 2019 pięć różnych mieszanek na suchy tor. C1 jest najtwardszą, a C5 najbardziej miękką.
W lipcu na Hockenheimringu kierowcy Formuły 1 będą mogli skorzystać z ogumienia C2, C3 i C4.
Zgodnie z wprowadzonym od tego roku standardowym nazewnictwem posłużą one jako mieszanki twarda, pośrednia i miękka.
O ile kwalifikacje zostaną rozegrane w korzystnych warunkach pogodowych, kierowcy z Q3 będą musieli wykręcić swoje najszybsze kółka na oponach C4.
Dobór mieszanek ogumienia na sezon 2019 | ||||
Grand Prix | Opony twarde | pośrednie | miękkie | |
---|---|---|---|---|
Australii | C2 (O) | C3 (O) | C4 | |
Bahrajnu | C1 (O) | C2 (O) | C3 | |
Chin | C2 (O) | C3 (O) | C4 | |
Azerbejdżanu | C2 (O) | C3 (O) | C4 | |
Hiszpanii | C1 (O) | C2 (O) | C3 | |
Monako | C3 (O) | C4 (O) | C5 | |
Kanady | C3 (O) | C4 (O) | C5 | |
Francji | C2 (O) | C3 (O) | C4 | |
Austrii | C2 (O) | C3 (O) | C4 | |
Wielkiej Brytanii | C1 (O) | C2 (O) | C3 | |
Niemiec | C2 (O) | C3 (O) | C4 | |
Węgier | ||||
Belgii | ||||
Włoch | ||||
Singapuru | ||||
Rosji | ||||
Japonii | ||||
Meksyku | ||||
USA | ||||
Brazylii | ||||
Abu Zabi | ||||
O = co najmniej jedna z tych mieszanek musi zostać wykorzystana przez kierowcę podczas wyścigu o ile rywalizacja toczy się na suchym torze. Nowy system określeń rodzajów ogumienia: od C1 (najtwardsze) do C5 (najmiększe). |