Taffin: Renault przekroczyło próg 1000 koni mechanicznych
O komentarz w tej sprawie zostali poproszeni przedstawiciele Mercedesa i Hondy.
31.07.1910:37
3844wyświetlenia
Embed from Getty Images
Remi Taffin z Renault ujawnił, że francuski producent przekroczył już próg 1000 koni mechanicznych ze swoją jednostką napędową.
Przed dwoma tygodniami jeden z inżynierów Mercedesa zaprzeczył, jakoby jego układ napędowy przekroczył barierę 1000 koni. Podobne wątpliwości miał on również wobec Ferrari, które w tej chwili ma dysponować najmocniejszym pakietem.
Mimo to Remi Taffin stojący na czele działu silników Renault ujawnił, że jednostka napędowa opracowana w Viry-Chatillon osiąga moc 1000 koni mechanicznych.
Źródło pochodzące z Mercedesa poproszone o komentarz do wypowiedzi Taffina, odpowiedziało:
Z kolei przedstawiciel Hondy, która przejęła w tym roku od Renault kontrakt na dostawy silników dla Red Bulla, dodał:
Remi Taffin z Renault ujawnił, że francuski producent przekroczył już próg 1000 koni mechanicznych ze swoją jednostką napędową.
Przed dwoma tygodniami jeden z inżynierów Mercedesa zaprzeczył, jakoby jego układ napędowy przekroczył barierę 1000 koni. Podobne wątpliwości miał on również wobec Ferrari, które w tej chwili ma dysponować najmocniejszym pakietem.
Mimo to Remi Taffin stojący na czele działu silników Renault ujawnił, że jednostka napędowa opracowana w Viry-Chatillon osiąga moc 1000 koni mechanicznych.
W kwalifikacjach mamy pewne szczyty wydajności. Nie zawsze możemy wejść na ten pułap. W wyścigu nasza moc jest w okolicach 950, 960, a czasem 970 koni mechanicznych. To zależy od wielu czynników jak tor oraz temperatury- powiedział Francuz.
Źródło pochodzące z Mercedesa poproszone o komentarz do wypowiedzi Taffina, odpowiedziało:
Nie rozmawiamy o 1000 koni mechanicznych. Być może Renault oblicza to w zupełnie inny sposób niż my. Najważniejsze są czasy okrążeń.
Z kolei przedstawiciel Hondy, która przejęła w tym roku od Renault kontrakt na dostawy silników dla Red Bulla, dodał:
My jesteśmy niezawodni. Renault mogło osiągnąć poziom 1000 koni, lecz wciąż dublujemy ich bolidy na torze.