Steiner: Rozwiązaliśmy zeszłoroczne problemy z samochodem
Haas zmagał się ze zmuszeniem opon do pracy w trybie wyścigowym.
20.02.2010:03
760wyświetlenia
Embed from Getty Images
Kevin Magnussen oraz Gunther Steiner potwierdzili, że zespół Haas poradził sobie z zeszłorocznymi problemami z samochodem.
Stajnia z Kannapolis w sezonie 2019 dysponowała bolidem, który prezentował konkurencyjne osiągi w kwalifikacjach, a w wyścigach nie był w stanie nawiązać walki z rywalami. Problemem były fundamentalne błędy w projekcie VF-19, które uniemożliwiały zmuszenie opon do pracy w optymalnym oknie.
Koncentracja Haasa podczas zimowej przerwy spoczywała na wyeliminowaniu wadliwych obszarów. Jak przyznał Kevin Magnussen, który pracował z zespołem pierwszego dnia, udało się to zrobić.
Szef amerykańskiego zespołu - Gunther Steiner, potwierdził, że przeprowadzone symulacje wyścigów zakończyły się sukcesem.
Mimo to Haas zakończył pierwszy dzień na przedostatnim miejscu, co Steiner tłumaczy realizacją innego programu testowego niż rywale.
Kevin Magnussen oraz Gunther Steiner potwierdzili, że zespół Haas poradził sobie z zeszłorocznymi problemami z samochodem.
Stajnia z Kannapolis w sezonie 2019 dysponowała bolidem, który prezentował konkurencyjne osiągi w kwalifikacjach, a w wyścigach nie był w stanie nawiązać walki z rywalami. Problemem były fundamentalne błędy w projekcie VF-19, które uniemożliwiały zmuszenie opon do pracy w optymalnym oknie.
Koncentracja Haasa podczas zimowej przerwy spoczywała na wyeliminowaniu wadliwych obszarów. Jak przyznał Kevin Magnussen, który pracował z zespołem pierwszego dnia, udało się to zrobić.
Mieliśmy nadzieję, że odczucia związane z samochodem będą dobre i tak w rzeczywistości było- powiedział Duńczyk.
Szef amerykańskiego zespołu - Gunther Steiner, potwierdził, że przeprowadzone symulacje wyścigów zakończyły się sukcesem.
Kevin wykonał kilka dłuższych przejazdów i nie doświadczyliśmy tych samych problemów co przed rokiem. Wygląda to naprawdę dobrze.
Mimo to Haas zakończył pierwszy dzień na przedostatnim miejscu, co Steiner tłumaczy realizacją innego programu testowego niż rywale.
Nie da się nie zauważyć, że inni mogli już próbować szybkich okrążeń. Oczywiście nie znam programów innych, więc moja opinia może być przedwczesna.