ING będzie sponsorem 14 z 17 wyścigów Grand Prix

ING rozpoczyna globalną kampanię brandingową F1 "Na Torze Wyścigowym"
08.02.0711:55
ING Nationale-Nederlanden
1083wyświetlenia

Dzisiaj Grupa ING ogłosiła globalną kampanię brandingową "na torze wyścigowym", wspierającą sponsoring tytularny zespołu ING Renault F1. ING będzie sponsorem 14 z 17 wyścigów Grand Prix, obejmując przy tym sponsoring tytularny ING Australian Grand Prix w Melbourne w dniach 16-18 marca.

Łącząc globalny sponsoring "na torze wyścigowym" z tytularnym sponsoringiem zespołu ING Renault F1, ING będzie dalej kreowało globalną świadomość marki jako jednej z czołowych instytucji finansowych, świadczącej usługi z zakresu bankowości, ubezpieczeń i zarządzania aktywami ponad 60 milionom klientom w 50 krajach. Takie połączenie pozwoli również na określenie ING jako jednego z czołowych sponsorów F1.

Przy globalnej, zróżnicowanej publiczności, liczącej ponad 850 milionów oraz obecności w 15 z 17 krajów goszczących Grand Prix, branding na torze wyścigowym da ING mocną podstawę do zwiększenia rozpoznawalności globalnej marki ING. Stosując określoną kampanię reklamową i marketingową, Grupa ING będzie również wspierała branding na torze wyścigowym jak i sponsoring zespołu ING Renault F1.

Działalność brandingowa ING będzie widoczna podczas następujących wyścigów:
  • ING Australian Grand Prix, 16-18 marca

  • Sepang, Malezja, 6-8 kwietnia

  • Sakhir, Bahrajn, 13-15 kwietnia

  • Barcelona, Hiszpania, 11-13 maja

  • Monako, 24-27 kwietnia

  • Kanada, 8-10 czerwca

  • Magny-Cours, Francja 29-1 lipca

  • Nurburgring, Niemcy, 20-22 lipca

  • Hungaoring, Węgry, 3-5 sierpnia

  • Stambuł, Turcja, 24-26 sierpnia

  • Monza, Włochy 7-9 września

  • Spa, Belgia, 14-16 września

  • Fuji, Japonia 28-30 września

  • Shanghaj, Chiny, 5-7 października


Pakiet brandingu "na torze wyścigowym" pozwoli na ulokowanie reklam na samym torze, i tam gdzie będzie to możliwe, na mostkach nad torem. Cena pakietu nie została ujawniona.

Isabelle Conner, Dyrektor Programu ING Renault F1 dla ING:
Nasz program Formuły 1 jest inicjatywą globalnego sponsoringu, która pomoże nam zwiększyć postrzeganie ING jako światowej organizacji finansowej, lidera w bankowości, ubezpieczeniach i zarządzaniu aktywami. Dzięki połączeniu tytularnego sponsoringu zespołu ING Renault F1 z globalną kampanią brandingową na większości torów wyścigowych wraz z dopasowaną globalną kampanią marketingową, zagwarantujemy, że marka ING dotrze do największej możliwej ilości klientów.

Źródło: Biuro prasowe ING Nationale-Nederlanden Polska S.A.

KOMENTARZE

7
Lukas
08.02.2007 06:48
[FiZoL] niestety... będzie trzeba się zaopatrzyć w zegarek z wszystkimi strefami czasowymi ;)
falconf1
08.02.2007 06:41
Szkoda, że Foster's nie jest już sponsorem tytularnym GP Australii, fajnie się piło ich piwko o 4 rano :-) No i te ich panienki...
[FiZoL]
08.02.2007 06:02
P@veL, to dlatego, że Maxiu chce wyscigów poza Europą, Indie, Abu Zabi, Singapur, Korea, niedługo kalendarz sie rozrośnie
P@veL
08.02.2007 05:53
17 wyścigów w sezonie 2007?? Właśnie zostałem uświadomiony w najbardziej brutalny sposób o tym jak krótki będzie to sezon... A BE&MM&FIA chcieli 20 wyścigów w sezonie a z roku na rok mają ich coraz mniej...
im9ulse
08.02.2007 11:53
Mariusz -> Indy,Silver i 'Lagos wracajac do ING to chyba nie w pore zainteresowali sie Renault...teraz bedzie rzadzil Mac i Ferka
Mariusz
08.02.2007 11:30
Skoro już wiemy, gdzie będzie ING to może ktoś szybko wyliczy, na jakich torach go nie będzie. ;-)
mkpol
08.02.2007 11:14
No to zaś podniosą mi opłaty za prowadzenie rachunku.