ING będzie sponsorem 14 z 17 wyścigów Grand Prix
 ING rozpoczyna globalną kampanię brandingową F1 "Na Torze Wyścigowym" 
08.02.0711:55
1092wyświetlenia

Dzisiaj Grupa ING ogłosiła globalną kampanię brandingową "na torze wyścigowym", wspierającą sponsoring tytularny zespołu ING Renault F1. ING będzie sponsorem 14 z 17 wyścigów Grand Prix, obejmując przy tym sponsoring tytularny ING Australian Grand Prix w Melbourne w dniach 16-18 marca.
Łącząc globalny sponsoring "na torze wyścigowym" z tytularnym sponsoringiem zespołu ING Renault F1, ING będzie dalej kreowało globalną świadomość marki jako jednej z czołowych instytucji finansowych, świadczącej usługi z zakresu bankowości, ubezpieczeń i zarządzania aktywami ponad 60 milionom klientom w 50 krajach. Takie połączenie pozwoli również na określenie ING jako jednego z czołowych sponsorów F1.
Przy globalnej, zróżnicowanej publiczności, liczącej ponad 850 milionów oraz obecności w 15 z 17 krajów goszczących Grand Prix, branding na torze wyścigowym da ING mocną podstawę do zwiększenia rozpoznawalności globalnej marki ING. Stosując określoną kampanię reklamową i marketingową, Grupa ING będzie również wspierała branding na torze wyścigowym jak i sponsoring zespołu ING Renault F1.
Działalność brandingowa ING będzie widoczna podczas następujących wyścigów:
- ING Australian Grand Prix, 16-18 marca
 - Sepang, Malezja, 6-8 kwietnia
 - Sakhir, Bahrajn, 13-15 kwietnia
 - Barcelona, Hiszpania, 11-13 maja
 - Monako, 24-27 kwietnia
 - Kanada, 8-10 czerwca
 - Magny-Cours, Francja 29-1 lipca
 - Nurburgring, Niemcy, 20-22 lipca
 - Hungaoring, Węgry, 3-5 sierpnia
 - Stambuł, Turcja, 24-26 sierpnia
 - Monza, Włochy 7-9 września
 - Spa, Belgia, 14-16 września
 - Fuji, Japonia 28-30 września
 - Shanghaj, Chiny, 5-7 października
 
Pakiet brandingu "na torze wyścigowym" pozwoli na ulokowanie reklam na samym torze, i tam gdzie będzie to możliwe, na mostkach nad torem. Cena pakietu nie została ujawniona.
Isabelle Conner, Dyrektor Programu ING Renault F1 dla ING:
Nasz program Formuły 1 jest inicjatywą globalnego sponsoringu, która pomoże nam zwiększyć postrzeganie ING jako światowej organizacji finansowej, lidera w bankowości, ubezpieczeniach i zarządzaniu aktywami. Dzięki połączeniu tytularnego sponsoringu zespołu ING Renault F1 z globalną kampanią brandingową na większości torów wyścigowych wraz z dopasowaną globalną kampanią marketingową, zagwarantujemy, że marka ING dotrze do największej możliwej ilości klientów.
Źródło: Biuro prasowe ING Nationale-Nederlanden Polska S.A.
KOMENTARZE