Pat Fry zostanie nowym dyrektorem technicznym Williamsa
W ostatnich latach inżynier był jednym z kluczowych pracowników Alpine.
28.07.2314:55
1024wyświetlenia
Embed from Getty Images
Williams poinformował o zatrudnieniu Pata Frya na stanowisku dyrektora technicznego.
Team z Grove starał się o pozyskanie nowego dyrektora działu technicznego od grudnia obiegłego roku, gdy z funkcji ustąpił FX Demaison. W tym samym czasie z zespołem pożegnał się dotychczasowy szef - Jost Capito.
Gdy w lutym miejsce Niemca zajął James Vowles, priorytetem Williamsa stała się restrukturyzacja działu technicznego.
W ubiegłym miesiącu Brytyjczyk zasugerował, że osiągnął porozumienie z nowym dyrektorem technicznym. Nie zdradził jednak jego personaliów.
W piątek podczas GP Belgii Vowles potwierdził w rozmowie z telewizją Sky, iż od 1 listopada departamentem technicznym teamu z Grove pokieruje doświadczony inżynier - Pat Fry.
Fry rozpoczął karierę w Formule 1 jako pracownik Benettona a następnie przeniósł się do McLarena. W 2010 roku odszedł z teamu z Woking, by dołączyć do Ferrari a następnie - w 2014 roku - wspomóc Manora w walce o utrzymanie się w stawce serii Grand Prix.
Po upadku zespołu Fry udał się na dwuletnią przerwę a w 2018 roku powrócił do McLarena, pełniąc rolę tymczasowego konsultanta. W listopadzie 2019 Fry podpisał kontrakt z Alpine.
Williams poinformował o zatrudnieniu Pata Frya na stanowisku dyrektora technicznego.
Team z Grove starał się o pozyskanie nowego dyrektora działu technicznego od grudnia obiegłego roku, gdy z funkcji ustąpił FX Demaison. W tym samym czasie z zespołem pożegnał się dotychczasowy szef - Jost Capito.
Gdy w lutym miejsce Niemca zajął James Vowles, priorytetem Williamsa stała się restrukturyzacja działu technicznego.
W ubiegłym miesiącu Brytyjczyk zasugerował, że osiągnął porozumienie z nowym dyrektorem technicznym. Nie zdradził jednak jego personaliów.
W piątek podczas GP Belgii Vowles potwierdził w rozmowie z telewizją Sky, iż od 1 listopada departamentem technicznym teamu z Grove pokieruje doświadczony inżynier - Pat Fry.
Fry rozpoczął karierę w Formule 1 jako pracownik Benettona a następnie przeniósł się do McLarena. W 2010 roku odszedł z teamu z Woking, by dołączyć do Ferrari a następnie - w 2014 roku - wspomóc Manora w walce o utrzymanie się w stawce serii Grand Prix.
Po upadku zespołu Fry udał się na dwuletnią przerwę a w 2018 roku powrócił do McLarena, pełniąc rolę tymczasowego konsultanta. W listopadzie 2019 Fry podpisał kontrakt z Alpine.