Zhou może zostać kierowcą rozwojowym Red Bulla w sezonie 2025
AMuS informuje, że zespół chce pozyskać nowych sponsorów do finansowania testów.
03.12.2415:13
535wyświetlenia
Embed from Getty Images
Według ustaleń Auto Motor und Sport, Guanyu Zhou może dołączyć do Red Bulla w roli kierowcy rozwojowego.
Chińczyk po trzech latach współpracy z Sauberem znajdzie się poza stawką. Stajnia z Hinwil będąca w trakcie transformacji w fabryczne zgłoszenie Audi zdecydowała się postawić od nowego sezonu na inny skład kierowców.
Zhou z racji bogatego portfolio sponsorów ma być rozchwytywany w padoku pod kątem roli kierowcy rezerwowego. Dotychczas informowano, że Chińczyk może wkroczyć w szeregi Ferrari. Mimo to według ustaleń Auto Motor und Sport, do walki o usługi 25-latka dołączył Red Bull.
Stajnia z Milton Keynes rzekomo zaoferowała Zhou funkcję kierowcy rozwojowego, gwarantującą udział w prywatnych sesjach testowych. Docelowo sponsorzy Chińczyka mieliby zaangażować się w Red Bulla i pozyskane w ten sposób środki posłużyłyby do powierzania starszych bolidów również juniorom koncernu. Dotychczas na przeszkodzie przed obszernymi programami testowymi miały stać wysokie opłaty za dodatkowe silniki Hondy.
Kierowcą sparowanym z Zhou podczas prywatnych testów ma być Arvid Lindblad. Brytyjski junior Red Bulla ma w sezonie 2025 otrzymać funkcję rezerwowego zawodnika. Lindblad zajął w tym roku czwarte miejsce w klasyfikacji F3 i wkrótce czeka go awans na poziom Formuły 2.
Według ustaleń Auto Motor und Sport, Guanyu Zhou może dołączyć do Red Bulla w roli kierowcy rozwojowego.
Chińczyk po trzech latach współpracy z Sauberem znajdzie się poza stawką. Stajnia z Hinwil będąca w trakcie transformacji w fabryczne zgłoszenie Audi zdecydowała się postawić od nowego sezonu na inny skład kierowców.
Zhou z racji bogatego portfolio sponsorów ma być rozchwytywany w padoku pod kątem roli kierowcy rezerwowego. Dotychczas informowano, że Chińczyk może wkroczyć w szeregi Ferrari. Mimo to według ustaleń Auto Motor und Sport, do walki o usługi 25-latka dołączył Red Bull.
Stajnia z Milton Keynes rzekomo zaoferowała Zhou funkcję kierowcy rozwojowego, gwarantującą udział w prywatnych sesjach testowych. Docelowo sponsorzy Chińczyka mieliby zaangażować się w Red Bulla i pozyskane w ten sposób środki posłużyłyby do powierzania starszych bolidów również juniorom koncernu. Dotychczas na przeszkodzie przed obszernymi programami testowymi miały stać wysokie opłaty za dodatkowe silniki Hondy.
Kierowcą sparowanym z Zhou podczas prywatnych testów ma być Arvid Lindblad. Brytyjski junior Red Bulla ma w sezonie 2025 otrzymać funkcję rezerwowego zawodnika. Lindblad zajął w tym roku czwarte miejsce w klasyfikacji F3 i wkrótce czeka go awans na poziom Formuły 2.