La Repubblica: Hamilton ma problemy z charakterystyką bolidu Ferrari
Brytyjczyk ma być niezadowolony z hamulców Brembo oraz rozkładu pedałów.
30.01.2518:18
632wyświetlenia
Embed from Getty Images
La Repubblica informuje, że Lewis Hamilton napotkał pierwsze trudności podczas prywatnych testów z Ferrari.
Siedmiokrotny czempion ma za sobą dwie sesje ze Scuderią na torach Fiorano oraz Circuit de Catalunya. Podczas drugiej z nich jazdy zostały przerwane wypadkiem kierowcy w ostatnim sektorze. Model SF-23 został rozbity o bariery i największe uszkodzenia miały objąć zawieszenie oraz elementy aerodynamiki.
Według ustaleń La Repubblica, w Barcelonie ekipa Ferrari koncentrowała się na rozwiązaniu niedogodności, które Hamilton zgłaszał przy pierwszych jazdach na Fiorano. Brytyjczyk miał być szczególnie niezadowolony ze stosowanego przez zespół rozkładu pedałów przepustnicy oraz hamulca, co kilkakrotnie doprowadziło do zblokowania przednich kół.
Włoska publikacja dodaje, iż Hamilton miał napotkać również duże trudności z dostosowaniem się do charakterystyki pracy układu hamulcowego Brembo. 40-latek w okresie startów dla Mercedesa korzystał z tarcz oraz zacisków produkowanych przez Carbon Industries, podczas gdy produkty Brembo mają od niego wymagać zupełnie innego stylu reakcji do wytracania prędkości.
Hiszpańska Marca podaje, że kierowca prosił już zespół o zmianę dostawcy hamulców do jego bolidu na Carbon Industries, jednakże Ferrari miało kategorycznie odmówić. Informacje te potwierdza również nadawca Sky Italia.
La Repubblica informuje, że Lewis Hamilton napotkał pierwsze trudności podczas prywatnych testów z Ferrari.
Siedmiokrotny czempion ma za sobą dwie sesje ze Scuderią na torach Fiorano oraz Circuit de Catalunya. Podczas drugiej z nich jazdy zostały przerwane wypadkiem kierowcy w ostatnim sektorze. Model SF-23 został rozbity o bariery i największe uszkodzenia miały objąć zawieszenie oraz elementy aerodynamiki.
Według ustaleń La Repubblica, w Barcelonie ekipa Ferrari koncentrowała się na rozwiązaniu niedogodności, które Hamilton zgłaszał przy pierwszych jazdach na Fiorano. Brytyjczyk miał być szczególnie niezadowolony ze stosowanego przez zespół rozkładu pedałów przepustnicy oraz hamulca, co kilkakrotnie doprowadziło do zblokowania przednich kół.
Włoska publikacja dodaje, iż Hamilton miał napotkać również duże trudności z dostosowaniem się do charakterystyki pracy układu hamulcowego Brembo. 40-latek w okresie startów dla Mercedesa korzystał z tarcz oraz zacisków produkowanych przez Carbon Industries, podczas gdy produkty Brembo mają od niego wymagać zupełnie innego stylu reakcji do wytracania prędkości.
Hiszpańska Marca podaje, że kierowca prosił już zespół o zmianę dostawcy hamulców do jego bolidu na Carbon Industries, jednakże Ferrari miało kategorycznie odmówić. Informacje te potwierdza również nadawca Sky Italia.