| Kierowca | Konstruktor | Op. | Czas okr. | Okr. |
---|
Czasy uzyskane w Barcelonie |
| Olivier Panis | Toyota | mic | 1:15.508 | 50 |
---|
1 | Fernando Alonso | Renault | mic | 1:15.943 | 50 |
1 | Giancarlo Fisichella | Jordan Ford | bri | 1:17.071 | 56 |
1 | Ralf Schumacher | Williams BMW | mic | 1:17.712 | 56 |
1 | Marc Gene | Williams BMW | mic | 1:17.765 | 42 |
1 | Juan Pablo Montoya | Williams BMW | mic | 1:18.377 | 53 |
1 | Jenson Button | B.A.R Honda | bri | 1:18.889 | 41 |
1 | Cristiano da Matta | Toyota | mic | 1:19.170 | 53 |
1 | Jacques Villeneuve | B.A.R Honda | bri | 1:19.718 | 11 |
1 | Jarno Trulli | Renault | mic | 1:20.348 | 12 |
1 | Ralph Firman | Jordan Ford | bri | 1:20.593 | 48 |
1 | Allan McNish | Renault | mic | 1:21.860 | 43 |
Czasy uzyskane na Imoli |
| Michael Schumacher | Ferrari | bri | 1:21.825 | 57 |
---|
1 | Rubens Barrichello | Ferrari | bri | 1:22.743 | 26 |
1 | Luca Badoer | Ferrari | bri | 1:23.032 | 15 |
1 | Nick Heidfeld | Sauber Petronas | bri | 1:23.396 | 81 |
1 | Heinz-Harald Frentzen | Sauber Petronas | bri | 1:23.414 | 87 |
|
Podczas drugiego dnia testów w Barcelonie do zespołów
Jordan i
Renault dołączyły zespoły
B.A.R,
Toyota i
Williams. Już podczas pierwszego dnia pobytu na hiszpańskim torze kierowca Toyoty - Olivier Panis znalazł się na czele klasyfikacji. Francuz oprócz kontynuowania pracy nad przygotowaniem bolidu TF103 do startów w sezonie 2003 testował również system chroniący głowę i szyję kierowcy w trakcie wypadków (HANS), który pomimo protestów kilku kierowców ma być wymagany od tego sezonu. Drugi kierowca Toyoty - Cristiano da Matta miał do dyspozycji zmodyfikowaną wersję zeszłorocznego bolidu (TF102B) i uplasował się dopiero na ósmej pozycji, mając do swojego partnera ponad trzy i pół sekundy straty. Jedynym kierowcą, który podczas wczorajszych testów uzyskał zbliżony rezultat do Panisa, był reprezentujący barwy zespołu Renault Hiszpan - Fernando Alonso. Pozostali kierowcy z francuskiej stajni - Jarno Trulli i Allan McNish ze względu na problemy techniczne z silnikami znaleźli się w dolnych rejonach tabeli klasyfikacyjnej, przy czym oprócz Alonso tylko Trulli miał do dyspozycji nowy bolid R23. Giancarlo Fisichella uzyskał trzeci czas dnia, natomiast drugi kierowca z zespołu Jordan - Ralph Firman pod koniec porannej sesji rozbił przód swojego bolidu i ze względu na brak sprawnego auta nie wziął udziału w popołudniowych testach. W efekcie Brytyjczyk został sklasyfikowany na przedostatniej pozycji. Przyczyną wypadku była usterka mechaniczna, którą mechanicy z zespołu Jordan szybko zidentyfikowali i z naprawieniem bolidu powinni uporać się przed rozpoczęciem dzisiejszych testów. Na pozycjach od czwartej do szóstej znaleźli się kierowcy reprezentujący zespół Williams - Ralf Schumacher, Marc Gene i Juan Pablo Montoya, dla których był to pierwszy dzień testów na torze Catalunya. Ponadto we wtorek w Barcelonie obecni byli również kierowcy z zespołu B.A.R - Jenson Button oraz Jacques Villeneuve, plasując się odpowiednio na siódmej i dziewiątej pozycji. Kanadyjczyk ze względu na liczne problemy techniczne przejechał zaledwie 11 okrążeń.
Tymczasem na włoskim torze Imola zespoły
Ferrari i
Sauber kontynuowały testy swoich bolidów. Na pierwszej pozycji sklasyfikowany został ponownie Michael Schumacher, mając do dyspozycji zarówno stary, jak i nowy bolid, przy czym najlepszy czas przejazdu jednego okrążenia uzyskał za kierownicą bolidu F2002. Tuż za Niemcem uplasował się Rubens Barrichello, który dołączył do ekipy Ferrari podczas drugiego dnia testów na torze im. Enzo i Dino Ferrarich, natomiast kierowca testowy włoskiej stajni - Luca Badoer był trzeci. Kierowcy z zespołu Sauber - Nick Heidfeld oraz Heinz-Harald Frentzen sklasyfikowani zostali tym razem na ostatnich pozycjach, jednak w porównaniu z kierowcami Ferrari ponownie ukończyli znacznie więcej okrążeń.