Czwarty dzień testów na torach Paul Ricard, Valencia i Fiorano
24.05.0300:00
958wyświetlenia
Kierowca | Konstruktor | Op. | Czas okr. | Okr. | |
---|---|---|---|---|---|
Czasy uzyskane na torze Paul Ricard | |||||
Juan Pablo Montoya | Williams BMW | mic | 1:32.310 | 69 | |
1 | Alex Wurz | McLaren Mercedes | mic | 1:33.570 | 30 |
1 | Marc Gene | Williams BMW | mic | 1:34.060 | 65 |
1 | Pedro de la Rosa | McLaren Mercedes | mic | 1:34.100 | 74 |
1 | Ricardo Zonta | Toyota | mic | 1:36.220 | 62 |
Czasy uzyskane w Walencji | |||||
Jenson Button | B.A.R Honda | bri | 1:06.450 | 82 | |
1 | Heinz-Harald Frentzen | Sauber Petronas | bri | 1:08.626 | 101 |
1 | Takuma Sato | B.A.R Honda | bri | 1:09.866 | 90 |
Czasy uzyskane na torze Fiorano | |||||
Michael Schumacher | Ferrari | bri | 0:56.399 | 76 | |
1 | Felipe Massa | Ferrari | bri | 0:57.860 | 57 |
W Walencji kierowcy z zespołów B.A.R i Sauber także korzystali wczoraj z nieco innej (krótszej) wersji hiszpańskiego toru, który dodatkowo został sztucznie zmoczony. Pomimo zmiany warunków najlepszy czas przejazdu jednego okrążenia ponownie uzyskał Jenson Button. Za Brytyjczykiem na drugiej pozycji znalazł się Heinz-Harald Frentzen, zastępując za kierownicą bolidu Sauber C22 Nicka Heidfelda. Na ostatniej pozycji sklasyfikowany został kierowca testowy zespołu B.A.R - Takuma Sato, który podczas ostatniego dnia testów w tym tygodniu na torze w Walencji zastąpił Jacquesa Villeneuve'a.
Na prywatnym torze testowym Ferrari - Fiorano w piątek oprócz Michaela Schumachera obecny był również kierowca testowy Felipe Massa. Brazylijczyk miał do dyspozycji zeszłoroczny bolid F2002, za którego kierownicą testował opony Bridgestone, przeznaczone do użycia w wyścigu o Grand Prix Monako. Starszy z braci Schumacherów kontynuował tymczasem przygotowania bolidu F2003-GA do tegoż wyścigu i był szybszy od Massy o blisko półtorej sekundy.