| Kierowca | Konstruktor | Op. | Czas okr. | Okr. |
---|
Czasy uzyskane na torze Monza |
| Marc Gene | Williams BMW | mic | 1:22.632 | 79 |
---|
1 | Anthony Davidson | B.A.R Honda | bri | 1:22.850 | 40 |
1 | Rubens Barrichello | Ferrari | bri | 1:22.936 | 76 |
1 | Felipe Massa | Ferrari | bri | 1:23.278 | 66 |
1 | Heinz-Harald Frentzen | Sauber Petronas | bri | 1:23.356 | 81 |
1 | Olivier Panis | Toyota | mic | 1:23.561 | 91 |
1 | Pedro de la Rosa | McLaren Mercedes | mic | 1:23.615 | 93 |
1 | Takuma Sato | B.A.R Honda | bri | 1:23.937 | 52 |
1 | Jacques Villeneuve | B.A.R Honda | bri | 1:24.123 | 43 |
Czasy uzyskane na torze Silverstone |
| Cristiano da Matta | Toyota | mic | 1:22.382 | 76 |
---|
1 | Ralf Schumacher | Williams BMW | mic | 1:23.495 | 60 |
1 | Ralph Firman | Jordan Ford | bri | 1:23.595 | 21 |
1 | Giancarlo Fisichella | Jordan Ford | bri | 1:24.633 | 42 |
|
Podczas drugiego dnia testów na torze Monza na czele klasyfikacji ponownie znaleźli się kierowcy testowi z zespołów Williams i B.A.R - Marc Gene oraz Anthony Davidson. Trzeci czas uzyskał kierowca Ferrari - Rubens Barrichello, który po jednym dniu samotnych testów na prywatnym torze testowym włoskiej stajni (Fiorano) wczoraj przeniósł się na Monzę i dołączył do kierowcy testowego - Felipe Massy. Był to jednocześnie pierwszy test bolidu F2003-GA na tym torze, podczas którego sprawdzane były nowe elementy aerodynamiczne, dostosowane do torów wymagających mniejszej siły dociskowej, a na takim właśnie obiekcie odbędzie się następny wyścig - Grand Prix Kanady. Massa tymczasem kontynuował testy opon Bridgestone za kierownicą bolidu F2002 i uplasował się tuż za swoim rodakiem na czwartej pozycji. Na kolejnej pozycji sklasyfikowany został Heinz-Harald Frentzen (Sauber), koncentrując się zarówno na przygotowaniach do wyścigu w Kanadzie, jak i na niemieckim torze Nurburgring. Szósty czas uzyskał Olivier Panis, przejmując w środę obowiązki kierowcy testowego Toyoty - Ricardo Zonty. Francuz testował nową wersję silnika Toyoty, która ma zostać użyta w następnym wyścigu. Najbardziej aktywnym kierowcą podczas wczorajszych testów na torze Monza był Pedro de la Rosa. Kierowca testowy zespołu McLaren przejechał 93 okrążenia, nadal prowadząc bolid MP4-17D, a uzyskany przez niego najlepszy czas był gorszy o blisko sekundę od czasu uzyskanego przez najszybszego kierowcę. Tymczasem na hiszpańskim torze Catalunya w tajemnicy odbywają się testy nowego bolidu stajni z Woking - MP4-18. Na ostatnich pozycjach sklasyfikowani zostali pozostali reprezentanci zespołu B.A.R - kierowca testowy Takuma Sato i Jacques Villeneuve, dla którego środa była pierwszym dniem testów w tym tygodniu. Dzisiaj w testach na torze Monza miał również uczestniczyć Jenson Button, jednak zespół B.A.R poinformował wczoraj o tym, iż Brytyjczyk skupi się na jak najlepszym przygotowaniu kondycji fizycznej do następnego wyścigu.
Wczoraj na torze Silverstone równolegle z testami we Włoszech jazdy próbne kontynuowały zespoły Williams i Toyota. Przebieg testów ponownie zakłóciły nieregularne opady deszczy, jednak tym razem najlepszy czas uzyskał Cristiano da Matta, który jednocześnie przejechał największą liczbę okrążeń ze wszystkich kierowców. Ralf Schumacher był drugi, natomiast na ostatnich pozycjach sklasyfikowani zostali kierowcy z zespołu Jordan - Ralph Firman i Giancarlo Fisichella. Dla mającej swoją siedzibę w Silverstone stajni był to pierwszy od rozpoczęcia sezonu 2003 test, w którym na raz uczestniczyli obydwaj kierowcy. Ze względu na deszcz z udziału we wczorajszych testach zrezygnował tymczasem zespół Renault, który podobnie jak i zespół Jordan zdecydował się na zaakceptowanie piątkowych testów w weekendy Grand Prix na rzecz ograniczenia zwykłych testów w trakcie sezonu. Z tego właśnie powodu francuska stajnia postanowiła zaczekać na poprawę pogody.