ING rozpoczyna kampanię reklamową z udziałem Alonso

Premiera reklamy odbędzie się jednocześnie w 30 krajach na całym świecie
13.03.0812:16
ING
1790wyświetlenia

Dzisiaj Grupa ING rozpoczęła globalną kampanię reklamową na rok 2008, w której występuje kierowca zespołu Renault, dwukrotny mistrz świata Formuły 1 - Fernando Alonso.

Premiera reklamy odbędzie się jednocześnie w 30 krajach na całym świecie. 30- i 45- sekundowe spoty nadawane będą zarówno w krajowych stacjach telewizyjnych relacjonujących wyścigi GP, jak i w międzynarodowych mediach, podczas każdego z wyścigów. Kampanii będzie towarzyszył roll-out w mediach drukowanych, jak i obecność w Internecie przy najistotniejszych informacjach oraz poprzez strony dedykowane F1. Pierwsza emisja reklamy zbiegnie się z rozpoczęciem ING Australian Grand Prix.

Kampania jest wsparciem mediowym dla celu biznesowego Grupy ING w kolejnym roku sponsorowania Formuły 1, jakim jest generowanie zysków dzięki sponsoringowi F1. Reklama jest kolejnym elementem tej strategii obok sponsoringu tytularnego zespołu ING Renault F1, sponsoringu tytularnego ING Australian Grand Prix, ING Hungarian Grand Prix oraz ING Belgian Grand Prix, międzynarodowych umów sponsoringowych podpisanych z Fernando Alonso i Nelsonem Piquetem i brandingu "na torze wyścigowym" na 13 spośród 18 Grand Prix.

Zdajemy sobie sprawę, że zajmowanie się własnymi finansami jest skomplikowaną sprawą. Wierzymy, że oszczędzanie, inwestowanie oraz pomaganie naszym klientom w planowaniu ich przyszłości finansowej powinno być łatwiejsze. Taki jest przekaz naszej nowej kampanii. - powiedziała Isabelle M Conner, Dyrektor Marketingu w Grupie ING.

Źródło: Informacja prasowa ING

KOMENTARZE

9
jędruś
13.03.2008 06:39
Jestem ciekawy co to będzie . Mam nadzieję, że coś lepszego od tej szmiry co w tamtym roku pokazywali . hehe
chwast
13.03.2008 05:54
bambucha4 ma racje. W 2006 roku barwy były pikne a teraz są obciachowe jak to całe ING. W ubiegłm roku na Hungaroringu przedziwne pokemony (kibice z Budapesztu) w śmiesznych czapeczkach ING straszyły naszych w białoczerwonych barwach. hei tyle
ToshibaUser
13.03.2008 05:21
To fajnie , że nareszcie ING przestanie śmiać się w reklamach ze swoich klientów . Ich wydźwięk był taki : masz konto w ING to znaczy , że jesteś rozgarnięty na swój sposób (" wirusy przejdą mi na kotleta ? ") . Tak więc posiadanie konta w ING było by dość ryzykowne wizerunkowo . Teraz chyba nowa kampania zmieni trochę wizerunek banku dla " sprytnych inaczej " ;) he he he he
marrcus
13.03.2008 01:56
napierać :?
barteks2
13.03.2008 01:36
Hahaha, dobre im9ulse :-)
im9ulse
13.03.2008 12:52
podobno nowa reklama ma wygladac tak : wysiada z bolidu Alonso, a Kondrat do niego "musisz Pan tak od rana napie...ć"
sir_Lukas
13.03.2008 12:49
mi się tegoroczny bolid bardziej podoba niż poprzednie a poza tym gdyby nie ING to by Renault nie był w górnej części klasyfikacji!
bambucha4
13.03.2008 12:39
A nie zapomnieli o jego partnerze? Melex, z twoim ostatnim zdaniem to ja się zgadam. Lepszy był wygląd z 2006 roku.
melex
13.03.2008 12:34
jak zwykle bełkot-like ING... Kiedyż oni nauczą się robić dobry PR? Paskudne malowanie bolidu, paskudne artykuły, marne reklamy...