ING rozpoczyna kampanię reklamową z udziałem Alonso
Premiera reklamy odbędzie się jednocześnie w 30 krajach na całym świecie
13.03.0812:16
1790wyświetlenia
Dzisiaj Grupa ING rozpoczęła globalną kampanię reklamową na rok 2008, w której występuje kierowca zespołu Renault, dwukrotny mistrz świata Formuły 1 - Fernando Alonso.
Premiera reklamy odbędzie się jednocześnie w 30 krajach na całym świecie. 30- i 45- sekundowe spoty nadawane będą zarówno w krajowych stacjach telewizyjnych relacjonujących wyścigi GP, jak i w międzynarodowych mediach, podczas każdego z wyścigów. Kampanii będzie towarzyszył roll-out w mediach drukowanych, jak i obecność w Internecie przy najistotniejszych informacjach oraz poprzez strony dedykowane F1. Pierwsza emisja reklamy zbiegnie się z rozpoczęciem ING Australian Grand Prix.
Kampania jest wsparciem mediowym dla celu biznesowego Grupy ING w kolejnym roku sponsorowania Formuły 1, jakim jest generowanie zysków dzięki sponsoringowi F1. Reklama jest kolejnym elementem tej strategii obok sponsoringu tytularnego zespołu ING Renault F1, sponsoringu tytularnego ING Australian Grand Prix, ING Hungarian Grand Prix oraz ING Belgian Grand Prix, międzynarodowych umów sponsoringowych podpisanych z Fernando Alonso i Nelsonem Piquetem i brandingu "na torze wyścigowym" na 13 spośród 18 Grand Prix.
Zdajemy sobie sprawę, że zajmowanie się własnymi finansami jest skomplikowaną sprawą. Wierzymy, że oszczędzanie, inwestowanie oraz pomaganie naszym klientom w planowaniu ich przyszłości finansowej powinno być łatwiejsze. Taki jest przekaz naszej nowej kampanii.- powiedziała Isabelle M Conner, Dyrektor Marketingu w Grupie ING.
Źródło: Informacja prasowa ING
KOMENTARZE