| Kierowca | Konstruktor | Op. | Czas okr. | Okr. |
---|
1 | Jarno Trulli | Renault | mic | 1:16.074 | 52 |
1 | Fernando Alonso | Renault | mic | 1:16.190 | 47 |
1 | Allan McNish | Renault | mic | 1:16.304 | 42 |
1 | Mark Webber | Jaguar Cosworth | mic | 1:16.887 | 48 |
1 | Giancarlo Fisichella | Jordan Ford | bri | 1:16.983 | 37 |
1 | Ralph Firman | Jordan Ford | bri | 1:17.518 | 49 |
1 | Justin Wilson | Jaguar Cosworth | mic | 1:17.742 | 42 |
1 | Jos Verstappen | Minardi Cosworth | bri | 1:18.518 | 29 |
1 | Zsolt Baumgartner | Jordan Ford | bri | 1:18.912 | 44 |
1 | Nicolas Kiesa | Minardi Cosworth | bri | 1:19.413 | 39 |
1 | Gianmaria Bruni | Minardi Cosworth | bri | 1:19.865 | 31 |
|
Kierowcy Renault - Jarno Trulli, Fernando Alonso i Allan McNish całkowicie zdominowali piątkowe testy na torze Hockenheim. Cała trójka łącznie przejechała aż 141 okrążeń i na koniec dzieliły ją zaledwie 0.2 sekundy różnicy. Na czwartej pozycji uplasował się Mark Webber, mając już ponad 0.8 sekundy straty do Trullego, natomiast nowy partner Australijczyka w zespole Jaguar - Justin Wilson uzyskał siódmy czas. Pierwsza bezpośrednia konfrontacja Brytyjczyka z bardziej doświadczonym partnerem wypadła całkiem nieźle, ponieważ były kierowca zespołu Minardi zmieścił się poniżej jednej sekundy straty do Webbera, chociaż była to jego zaledwie druga jazda za kierownicą bolidu R4, a pierwsza na zmodyfikowanym torze Hockenheim. Główni kierowcy z zespołu Jordan - Giancarlo Fisichella i Ralph Firman sklasyfikowani zostali kolejno na piątej i szóstej pozycji, przy czym tylko Włoch zmieścił się poniżej jednej sekundy straty do najszybszego kierowcy Renault. Ponadto irlandzka stajnia podczas dzisiejszych, dwugodzinnych testów reprezentowana była również przez nowego kierowcę testowego, którym jest Zsolt Baumgartner. Węgier był co prawda wolniejszy aż o dwie sekundy od Fisichelli i został nawet pokonany przez jednego kierowcę z zespołu Minardi - Josa Verstappena, ale przejeżdżając aż 44 okrążenia z pewnością okazał się pomocny w przygotowaniach zespołu Jordan do wyścigu o Grand Prix Niemiec. Poza tym była to jego pierwsza bezpośrednia konfrontacja z innymi kierowcami Formuły Jeden, podobnie jak i w przypadku pozostałych reprezentantów zespołu Minardi, którzy uplasowali się na ostatnich pozycjach. Wyznaczony przez włoską stajnię na zastępstwo Justina Wilsona w ostatnich pięciu wyścigach sezonu 2003 Nicolas Kiesa przejechał blisko 40 okrążeń i na koniec miał trzy sekundy straty do Trullego, podobnie jak i nowy kierowca testowy zespołu Minardi - Gianmaria Bruni.