ING i magazyn F1 Racing uruchomili ankietę dla fanów
Ankieta dostępna jest w 14 językach, w tym także w polskim
03.10.0814:10
4560wyświetlenia
Dziś uruchomiona została ogólnoświatowa ankieta fanów Formuły 1 na 2008 rok, której organizatorami są tytularny sponsor zespołu Renault - ING i wydawany także w Polsce znany magazyn F1 Racing.
Organizatorzy ankiety, która jest dostępna w 14 językach, w tym także w polskim, mają nadzieję, że opinie fanów pomogą przekonać kluczowe osoby w F1, co powinno zostać zmienione w tym sporcie, aby stał się on lepszy dla fanów.
W wydanym komunikacie prasowym czytamy:
Ogólnoświatowa ankieta fanów przeprowadzona przez ING i magazyn F1 Racing jest jedynym ogólnoświatowym badaniem opinii fanów wyścigów Grand Prix. Niniejsza ankieta została przeprowadzona na zlecenie osób kluczowych dla tego sportu po to, aby fani F1 mieli możliwość wyrażenia opinii na temat wielu aspektów F1 od ulubionego kierowcy po zmiany w przepisach na następny sezon. Wyniki ankiety opublikowane zostaną w następnym roku i będą miały wpływ na kierunek rozwoju kilku kluczowych aspektów tego sportu.
Zachętą do udziału w ankiecie jest możliwość wzięcia później udziału w konkursie i wygrania kasku z podpisem jednego z najlepszych kierowców tego sezonu, lub jednej z 50 paczek z gadżetami zespołów F1.
• Ogólnoświatowa ankieta fanów F1 na 2008 rok
KOMENTARZE