McLaren wykorzysta w Brazylii nowe tylne skrzydło

"Główny wysiłek włożyliśmy w pakiet aerodynamiczny, aby poprawić wydajność samochodu"
27.10.0813:12
Marek Roczniak
3477wyświetlenia

Jak informuje autosport.com, zespół McLaren wśród poprawek przygotowanych do bolidu MP4-23 na decydujący wyścig sezonu 2008 w Brazylii zabierze między innymi nowe tylne skrzydło.

Stajnia z Woking może pozwolić sobie na konserwatywne podejście do ostatniego wyścigu sezonu na torze Interlagos, jako że Lewis Hamilton potrzebuje zaledwie piątego miejsca do zapewnienia sobie tytułu niezależnie od pozycji na mecie jego głównego rywala Felipe Massy, jednak mimo to nie rezygnuje ze starań mających na celu wydobycie jak najlepszych osiągów z MP4-23.

Wydaje się, że zespół jest na tyle zadowolony z wyników pracy nad nowymi rozwiązaniami do tegorocznego auta, iż zdecydował się na wprowadzenie szeregu zmian w pakiecie aerodynamicznym na Grand Prix Brazylii. Najbardziej widoczną z nich będzie tylne skrzydło, a pozostałe zmiany dotyczą sześciu innych obszarów samochodu. Dyrektor generalny McLarena - Martin Whitmarsh powiedział po ostatnim wyścigu w Chinach, że zespół ciężko pracował nad nowymi elementami do MP4-23. Główny wysiłek włożyliśmy w pakiet aerodynamiczny, aby poprawić wydajność samochodu. - powiedział Whitmarsh.

Źródło: Autosport.com

KOMENTARZE

18
Jędruś
28.10.2008 05:27
Mclaren obawia się Ferrari i bardzo dobrze. Ma czego ... Ciekawe czy nie powielają błędu Renault z 2006 , gdy ci walcząc o mistrzostwo w przyszłym roku byli największą porażką?
b0czek
28.10.2008 09:12
Mnie ciekawi sprawa czysto techniczna - czy i na ile zespoły podczas konstruowania tylnego skrzydła są w stanie wpływać na zakłócenia strugi powietrza za bolidem.
bicampeon
27.10.2008 05:55
W sumie co się dziwić, McLaren już dawno poinformował, że będą rozwijać bolid do samego końca.
A.S.
27.10.2008 04:47
Mam nadzieję, że wiedzą co robią. Ja bym tam nie eksperymentował przed finałowym GP z aerodynamiką. No chyba, że mają to na bank wypróbowane. Do panów moderatorów. Rozumiem, że od dziś złorzeczenie, pisanie że życzy się komuś wypadku na szybkim łuku itp. jest znowu dozwolone na tym forum? Jeśli tak to gratuluję konsekwencji w walce z chamstwem oraz prostactwem i pozdrawiam. ________ nie, nie jest dozwolone! Głupie wpisy pousuwałem lub wyedytowałem /// rafaello85
CamilloS
27.10.2008 03:09
Jeszcze przedobrza i im odpadnie to skrzydło :P
KatarzynaMichalak
27.10.2008 02:55
Traktują tytuł tylko prestiżowo:-((( A dla Hamiltona zrobią wszystko:-((( Myślenie najgorsze jakie może być!!!!!
O2
27.10.2008 02:53
i po co im..
KatarzynaMichalak
27.10.2008 02:34
Spokojnie rafaello85. Zespół przez cały sezon jakoś specjalnie nie ułatwiał Heikkiemu zadania i zdobywania punktów,więc dlaczego w Brazylii miałoby być inaczej:-/
rafaello85
27.10.2008 02:09
A Dennis mówił, że nie ma nic przeciwko dubletowi Ferrari na torze Interlagos;) Gadka-szmatka;p Oni cały czas liczą też na tytuł w klasyfikacji konstruktorów. Mam nadzieję, że Ferrari nie zrobi żadnych głupstw w ostatnim wyścigu, 11 pkt. można stracić szybko....
Mexi
27.10.2008 01:54
I się spojlerkowi odpadnie na jakimś szybkim łuku :] Tak jak Legge parę lat wstecz w USA :)
Szkot
27.10.2008 01:54
A najlepsze jest to, że - o ile dobrze pamiętam - to nie był 1szy taki przypadek w karierze Eddiego :D Chyba w sezonie 2001 było tak samo, pamiętam że to był jakiś bardzo "mokry" wyścig".
DarkArt
27.10.2008 01:39
Kurcze, na smierc zapomialem o Jaguarze Eddiego. A przeciez ogladalem to na zywca. BTW wyczyn McLarena z mojego linka moglby sie powtorzyc w Brazylii :)))))
Szkot
27.10.2008 01:33
@DarkArt --> http://pl.youtube.com/watch?v=DlNLOGeaP_I ;) Ale oczywiście dzięki, bo akurat o przypadku Räikkönena nie pamiętałem :)
Huckleberry
27.10.2008 01:18
hehe, najlepsi są fani ferrari na koniec filmu ;)
DarkArt
27.10.2008 01:15
Szkot: Skrzydlo odpadlo Raikkonenowi: http://pl.youtube.com/watch?v=hYRuWdIctt8 Hockenheim 2004.
Szkot
27.10.2008 01:03
W zeszłym roku HAM-owi też wystarczyło P5 na mecie :D [ ciach ] _______ nie życz drugiemu, co Tobie niemiłe /// rafaello85
Pieczar
27.10.2008 12:33
Patrzcie i uczcie się panowie Theissen i Rampf - tak się rozwija bolid do końca (nawet gdy nie trzeba, bo wystarczy konserwatywne podejście).
Huckleberry
27.10.2008 12:20
Natomiast kierowcy BMW będą pili Red Bulla i w związku z tym będą mieli po DWA nowe skrzydła ;P