Best Buy kolejną amerykańską firmą zainteresowaną US F1
Szef ds. marketingu Barry Judge ujawnił, że odbył już spotkanie z kierownictwem Team US F1
09.08.0910:03
1714wyświetlenia
Best Buy i YouTube będą najprawdopodobniej sponsorami nowego zespołu US F1 w roku 2010. Chad Hurley, współzałożyciel YouTube, jest wymieniany jako główny inwestor zespołu mającego bazę w Charlotte w Stanach Zjednoczonych.
Teraz także amerykańska sieć sklepów elektronicznych Best Buy wykazała zainteresowanie nowym zespołem po tym, jak szef ds. marketingu Barry Judge ujawnił na swojej stronie serwisu Twitter, że odbył już spotkanie z kierownictwem Team US F1.
Jak takie partnerstwo Best Buy może pomóc naszemu wejściu do Europy?- zapytał retorycznie na swojej stronie. Jak wiadomo, Best Buy chce wejść na rynek europejski. Nie tak dawno firma ogłosiła, że w 2010 roku chce wejść do Wielkiej Brytanii i reszty krajów europejskich. Judge napisał też, że tego samego dnia spotkał się z Hurleyem, którego określił jako
dużego inwestorazespołu US F1.
Źródło: F1-Live.com
KOMENTARZE