BMW: Rozwój jest kluczem dla przyszłości zespołu

Mario Theissen: "Każdy wie, że dobre wyniki na torze są najlepszą reklamą"
14.08.0921:30
Patryk Pokwicki
4980wyświetlenia

Zespół BMW Sauber będzie rozwijał swój samochód przez resztę sezonu, mimo decyzji niemieckiego koncernu o odejściu z Formuły 1 po tym roku. Podczas gdy prace nad poszukiwaniem kupca zespołu nadal trwają, Mario Theissen uważa za niezbędny dalszy rozwój bolidu, zgodnie ze złożonymi wcześniej obietnicami.

Oczywiście jesteśmy rozczarowani decyzją o odejściu z Formuły 1 - powiedział w piątek Theissen. Zespół notował postęp przez trzy lata, a my chcieliśmy udowodnić, że słabe wyniki w tym roku to jedynie wypadek przy pracy. Teraz nasza praca jest skoncentrowana na najbliższych miesiącach.

F1.09 będzie miało szereg usprawnień aerodynamicznych na weekend w Walencji, choć główny pakiet zmian zostanie przygotowany na GP Singapuru. Choć wysiłki o utrzymanie zespołu w F1 toczą się za kulisami, to jednak każdy wie, że dobre wyniki na torze są najlepszą reklamą. Chcemy wrócić do naszej poprzedniej szybkości i usprawnienia na Walencję i Singapur zostaną wprowadzone zgodnie z planem.

Źródło: Autosport.com

KOMENTARZE

21
Aquos
17.08.2009 09:39
Nie wierzę w znaczący rozwój bolidu. Zyski koncernu BMW dramatycznie zmalały (o 3/4!), więc po decyzji o wycofaniu się z F1 będą raczej starali się zaoszczędzić ile tylko możliwe do końca sezonu. Co najwyżej dokończą najbardziej zaawansowane projekty.
push_mss
15.08.2009 09:08
W ogóle niech on już zamknie się lepiej.... Pierniczy o tych usprawnieniach cały czas i na tym się kończy - zespół zamiast jeździć lepiej jest coraz gorszy.Niech on w końcu skonczy kłapać tylko weźmie się ze swoimi inżynierami do roboty !
Jankes
15.08.2009 01:21
"BMW: Rozwój jest kluczem dla przyszłości zespołu" kuffa, jakiej przyszłości? o_0
rafaello85
15.08.2009 12:33
Rok temu powinni rozwijać bolid. Teraz to już mogą sobie wszystko odpuścić...
Kamikadze2000
15.08.2009 11:23
No teraz nie pozostaje im nic innego, jak pozostawienie po sobie dobrych wyników na koniec sezonu. Mam nadzieje, że uda im się tego dokonac i Robert chociaż w maleńkiej ilości pozostawi ten sezon za sobą z podniesioną głową!
Dżejson
15.08.2009 11:19
Kupili w media markcie za 60 zł. Wychodzi duuużo taniej niż kupienie licencji przez internet. W końcu trzeba ciąć koszta :P
Marco Gronichella
15.08.2009 09:11
Sneer na moje dopiero wpadli na odpalenie rFactora na Albercie, to dzieki niemu beda mogli przetestwac nowe ustawienia i pakiety usprawnien. Pytanie tylko czy wykupili juz licencje czy nadal dzialaja na trialu ;P
SoBcZaK
15.08.2009 08:05
Kończ waś wstydu oszczedź ;]
Agila
15.08.2009 07:39
w zeszłym sezonie można było walczyć o pierwsze miejsce a w tym za to walczą aby nie być pierwszym miejscu od końca ;) pewnie stąd cała ta gadanina o poprawkach i udoskonaleniach [pożyjemy zobaczymy co z tych słow wyniknie oby FI ich nie wyprzedziło bo to już naprawdę pokazało że sobie odpuścili]
sneer
14.08.2009 11:24
"Wprowadziliśmy szereg nowych usprawnień. Grając w pasjansa ustaliliśmy, że powinny dzialać. Niestety tak się nie stało. Musimy wziąć się do ciężkiej pracy. Zainstalujemy pasjansa na jeszcze większej ilości komputerów i to na pewno pomoże." Konferencja prasowa BMW po GP Walencjii.
Dżejson
14.08.2009 11:04
Taa, podobno, Theissen przed Hungaro krzyczał w mediach, że wiedzą co jest nie tak, a Robert w wywiadzie, że nie wiedzą, "a Mario wie ? muszę iść go spytać" coś w tym stylu :) Doktorek propagandę umie zrobić, nie ma co...
AdamSlomek
14.08.2009 10:35
A żebyście się przypadkiem wszyscy nie zdziwili;p Ich kłopoty z bolidem, to coś podobnego, co teraz przeżywa Brawn GP, tylko oni juz podobno wiedzą co jest nie tak, a Brawn jeszcze do tego nie doszedł...
Konfederat1970
14.08.2009 10:31
Jak oni chcą utrzymać zespół w F1 skoro nie podpisali Concorde Agreement i pozbawili się dzięki temu dochodów z reklam itp. ?? Ponadto nie podpisaując C.A. stracili miejsce w przyszłym sezonie i teraz ich miejsce jest wolne. Wcale nie jest pewne czy zostaną ponownie wybrani (zespół jako taki) w to wolne miejsce skoro jest tylu chętnych. Czyli Mario Theissen gada jakies głupoty. W końcu kto by chciał przejąć ten zespół (za te pewnie wielkie pieniądze) jeśli nie miałby gwarancji uczestnictwa w F1 2010 roku ?? Sam Peter Sauber - jedyny chętny - nie ma takich pieniędzy mimo posaidania 20 % akcji teamu. A bez C.A. akcje zespołu trochę spadły:(. Żal jednak będzie oglądać Grand Prix w przyszłym roku bez BMW:(
SoBcZaK
14.08.2009 10:02
BMW co wyscig ma szereg usprawnień... chrzanić ich usprawnienia
Dżejson
14.08.2009 09:50
fordern - no akurat zasoby w Hinwil są takie, że pozazdrościć - najlepszy tunel aero w F1, najlepszy superkomputer, jakby to taka ekipa jaką ma np. Red Bull obsługiwała, to mamy dominację na lata :) Pytanie tylko, czy kogoś w F1 stać na TAKI wydatek (rzędu pewnie kilkuset baniek). ergie - można wręcz rzec, że szybciej rozwija się rolka papieru toaletowego rzucona na podłogę, niż bolid BMW Sauber ;P
sneer
14.08.2009 09:39
Buhahahahahaha.... coza kretyni.... :D
ergie
14.08.2009 09:20
Lojesu a ten ciągle swoje. Rozwijać to można węże gaśnicze a nie tegoroczny bolid BMW.
fordern
14.08.2009 08:48
Dżejson - to co oni tam mają - kto by nie chciał tego przejąć :]
Dżejson
14.08.2009 08:26
"(...) wysiłki o utrzymanie zespołu w F1 toczą się za kulisami (...)" Czyżby jednak ktoś chciał przejąć fabrykę w Hinwil ? ;>
Verticus
14.08.2009 07:39
łabędzi śpiew gąsiora
Maly-boy
14.08.2009 07:33
chcą odejść z honorem ,że wprowadzają tyle poprawek ?... coś mi się wydaje ,że im się to nie uda