Brazylijski browar zawarł umowę z Brawn GP na jeden wyścig
W Grand Prix Brazylii zespół z Brackley będzie reklamował markę lokalnego piwa Itaipava
09.09.0909:43
1929wyświetlenia
W tegorocznym Grand Prix Brazylii na bolidach zespołu Brawn reklamowana będzie marka lokalnego piwa Itaipava, produkowana przez browar Cervejaria Petrópolis, który związał się z angielskim teamem tylko na wyścig w Sao Paulo.
Związanie się z ekipą z Brackley oznacza pierwszy krok w stronę Formuły 1 dla marki Itaipava, wytwarzanej przez trzeci co do wielkości browar w Brazylii. Logo napoju będzie widoczne na nosie i sekcjach bocznych obu bolidów, jak również na kaskach Jensona Buttona i Rubensa Barrichello.
Brawn GP z przyjemnością wita Cervejaria Petrópolis i ich markę Itaipava w naszym zespole i w Formule 1 po raz pierwszy- powiedział Nick Fry, dyrektor generalny angielskiego zespołu.
Grand Prix Brazylii jest zawsze wielkim wydarzeniem z fantastyczną atmosferą i jesteśmy bardzo dumni, że związaliśmy się z prestiżową firmą brazylijską na ich domowy wyścig. Nasze nowe partnerstwo powinno okazać się bardzo ekscytujące, ponieważ sezon i walka o mistrzostwo świata osiąga swój punkt kulminacyjny.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z zawarcia umowy partnerskiej pomiędzy Cervejaria Petrópolis i Brawn GP na Grand Prix Brazylii- stwierdził Douglas Costa, menadżer ds. marketingu producenta piw.
Podnoszenie świadomości marki Itaipava i naszego przesłania związanego z odpowiedzialną jazdą, poprzez zaangażowanie w sporty motorowe jest niezwykle ważne dla strategii naszej firmy. Nasza pierwsza przygoda w Formule 1 ma służyć do zaszczepienia tej świadomości u szerszej publiczności poprzez globalny zasięg sportu.
Źródło: GPUpdate.net
KOMENTARZE