Brazylijski browar zawarł umowę z Brawn GP na jeden wyścig

W Grand Prix Brazylii zespół z Brackley będzie reklamował markę lokalnego piwa Itaipava
09.09.0909:43
Michał Roszczyn
1927wyświetlenia

W tegorocznym Grand Prix Brazylii na bolidach zespołu Brawn reklamowana będzie marka lokalnego piwa Itaipava, produkowana przez browar Cervejaria Petrópolis, który związał się z angielskim teamem tylko na wyścig w Sao Paulo.

Związanie się z ekipą z Brackley oznacza pierwszy krok w stronę Formuły 1 dla marki Itaipava, wytwarzanej przez trzeci co do wielkości browar w Brazylii. Logo napoju będzie widoczne na nosie i sekcjach bocznych obu bolidów, jak również na kaskach Jensona Buttona i Rubensa Barrichello.

Brawn GP z przyjemnością wita Cervejaria Petrópolis i ich markę Itaipava w naszym zespole i w Formule 1 po raz pierwszy - powiedział Nick Fry, dyrektor generalny angielskiego zespołu. Grand Prix Brazylii jest zawsze wielkim wydarzeniem z fantastyczną atmosferą i jesteśmy bardzo dumni, że związaliśmy się z prestiżową firmą brazylijską na ich domowy wyścig. Nasze nowe partnerstwo powinno okazać się bardzo ekscytujące, ponieważ sezon i walka o mistrzostwo świata osiąga swój punkt kulminacyjny.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z zawarcia umowy partnerskiej pomiędzy Cervejaria Petrópolis i Brawn GP na Grand Prix Brazylii - stwierdził Douglas Costa, menadżer ds. marketingu producenta piw. Podnoszenie świadomości marki Itaipava i naszego przesłania związanego z odpowiedzialną jazdą, poprzez zaangażowanie w sporty motorowe jest niezwykle ważne dla strategii naszej firmy. Nasza pierwsza przygoda w Formule 1 ma służyć do zaszczepienia tej świadomości u szerszej publiczności poprzez globalny zasięg sportu.

Źródło: GPUpdate.net

KOMENTARZE

6
Kamikadze2000
10.09.2009 07:05
No dobre, dobre... :) Nieźle to sobie wykombinowali, ale najważniejsze, że za tę reklamę Brawn GP trochę się wzbogaci. FORZA BRAWN GRAND PRIX!!! :))
bicampeon
09.09.2009 09:22
Martini nie jest już sponsorem Ferrari.
Nirnroot
09.09.2009 03:00
Z alkoholem zawsze było troche inaczej niz z fajkami, nie wiem od czego to zależy... Zauważcie, że Martini NIE MA już swojego logo na bolidach Ferrari, choć chyba nadal jest ich sponsorem... Marlboro natomiast kompletnie sie wycofało z takiego brandingu zostawiając sam kod kreskowy ktorego moga uzywac wszedzie...
rafaello85
09.09.2009 11:00
heh, nowy sponsor na cały jeden wyścig:D
natan
09.09.2009 09:34
może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego martini może reklamować wyroby alkoholowe podczas grand prix mimo wymogów unii europejskiej np. w spa podczas GP belgii było pełno reklam trunku.belgia należy do UE.
im9ulse
09.09.2009 08:18
przez te porypane wymogi unii europejskiej takie akcje są niestety rzadkością...co do sponsora to : http://www.prospercomunicacao.com.br/blog/wp-content/uploads/2008/10/novo-itaipava.jpg