Wyjedź z STR8 na Grand Prix Brazylii!
05.05.0400:00
997wyświetlenia
"Wygraj wyścig" - pod takim hasłem przebiega ogólnopolska akcja konsumencka promująca markę kosmetyków męskich STR8, przygotowana przez agencję marketing services BTL Point Group. Promocja nawiązuje tematem do emocjonującego świata wyścigów Formuły 1. Jej celem jest wzrost sprzedaży produktów oraz kształtowanie wizerunku STR8 jako marki dla prawdziwych mężczyzn lubiących ekscytujące wyzwania i rywalizację.
Promocja ma formułę konkursu SMS, który rozpoczął się 1 maja i potrwa trzy miesiące, a adresowana jest do mężczyzn w wieku 18-44 lata.
Do produktów STR8 dołączony jest sticker promocyjny z kodem dającym możliwość wzięcia udziału w jednym z wyścigów SMS, które odbędą się w okresie od 1 maja do 31 lipca. W ramach promocji zastosowano nowatorski mechanizm rywalizacji SMS, dzięki któremu każdy uczestnik ma wpływ na wygraną. Codziennie, od 1 maja do 30 lipca na osiem pierwszych osób, które równo o godz. 20.00 wezmą udział w wyścigu poprzez wysłanie SMS-a, będą czekać atrakcyjne nagrody - produkty STR8, koszulki + czapki, etui na CD + breloki oraz scyzoryki Victorinox. 31 lipca, o tej samej porze, odbędzie się wyścig finałowy. Zwycięzca tego wyścigu wygra supernagrodę - siedmiodniowy wyjazd dla dwóch osób na Grand Prix Formuły 1 do Brazylii. Kolejnych 300 osób otrzyma produkty STR8 oraz koszulki + czapki.
Akcja promocyjna wspierana jest licznymi materiałami POS: stickerami, plakatami, wobblerami oraz shelflinerami. Komunikacja akcji jest prowadzona również w mediach - spoty telewizyjne z trailerem informującym o konkursie ukazują się w stacjach: POLSAT, TVN, TV4, TVN7. Dodatkowo komunikacja wsparta jest layoutami w "Dlaczego" - magazynie kierowanym do studentów. Akcję przygotowała agencja marketing services BTL Point Group, która wygrała przetarg na jej realizację. Technologie mobilne udostępnia agencja marketingu mobilnego Telecom Media. Obie agencje wchodzą w skład Platformy Mediowej Point Group.
Dalszych informacji z przyjemnością udzieli:
Joanna Skierska
Marketing Manager
Platforma Mediowa Point Group
tel. 0505-17-17-60
e-mail: j.skierska@point-group.pl
Źródło: Komunikat prasowy Point Group Sp. z o.o., Warszawa, 27 kwietnia 2004
Promocja ma formułę konkursu SMS, który rozpoczął się 1 maja i potrwa trzy miesiące, a adresowana jest do mężczyzn w wieku 18-44 lata.
Do produktów STR8 dołączony jest sticker promocyjny z kodem dającym możliwość wzięcia udziału w jednym z wyścigów SMS, które odbędą się w okresie od 1 maja do 31 lipca. W ramach promocji zastosowano nowatorski mechanizm rywalizacji SMS, dzięki któremu każdy uczestnik ma wpływ na wygraną. Codziennie, od 1 maja do 30 lipca na osiem pierwszych osób, które równo o godz. 20.00 wezmą udział w wyścigu poprzez wysłanie SMS-a, będą czekać atrakcyjne nagrody - produkty STR8, koszulki + czapki, etui na CD + breloki oraz scyzoryki Victorinox. 31 lipca, o tej samej porze, odbędzie się wyścig finałowy. Zwycięzca tego wyścigu wygra supernagrodę - siedmiodniowy wyjazd dla dwóch osób na Grand Prix Formuły 1 do Brazylii. Kolejnych 300 osób otrzyma produkty STR8 oraz koszulki + czapki.
Akcja promocyjna wspierana jest licznymi materiałami POS: stickerami, plakatami, wobblerami oraz shelflinerami. Komunikacja akcji jest prowadzona również w mediach - spoty telewizyjne z trailerem informującym o konkursie ukazują się w stacjach: POLSAT, TVN, TV4, TVN7. Dodatkowo komunikacja wsparta jest layoutami w "Dlaczego" - magazynie kierowanym do studentów. Akcję przygotowała agencja marketing services BTL Point Group, która wygrała przetarg na jej realizację. Technologie mobilne udostępnia agencja marketingu mobilnego Telecom Media. Obie agencje wchodzą w skład Platformy Mediowej Point Group.
Dalszych informacji z przyjemnością udzieli:
Joanna Skierska
Marketing Manager
Platforma Mediowa Point Group
tel. 0505-17-17-60
e-mail: j.skierska@point-group.pl
Źródło: Komunikat prasowy Point Group Sp. z o.o., Warszawa, 27 kwietnia 2004