Mercedes dostosowuje bolid do stylu Schumachera

Tymczasem Vettel jest pewny, że problemy z Bahrajnu się nie powtórzą
23.03.1021:59
Paweł Zając
3078wyświetlenia

Jak donosi niemiecka gazeta Bild, inżynierowie Mercedesa ciężko pracują, by dostosować bolid W01 do upodobań Michaela Schumachera. Mówi się, że nowa srebrna strzała nie przypadła do gustu siedmiokrotnego mistrza świata, ponieważ wykazuje tendencje do podsterowności, co niezbyt pasuje niemieckiemu kierowcy.

Nie możemy zbudować nowego samochodu, jednak możemy pracować nad tym w tunelu aerodynamicznym - cytowana jest wypowiedź Schumachera. Dodatkowo szef sportowy Mercedesa - Norbert Haug uważa, że samochód nie jest jeszcze w stanie wygrywać: Podstawa jest dobra, a zespół stara się poczynić kolejne kroki w rozwoju.

Ponadto Marc Surer - były kierowca Formuły 1 ze Szwajcarii, a obecnie komentator wyścigów - twierdzi, że były kierowca Ferrari zrobi wszystko, by samochód był dostosowany do jego wymagań, jednak do tego czasu musi starać się dopasować swój styl jazdy.

Tymczasem, Sebastian Vettel jest przekonany, że jego bolid RB6 będzie niezawodny podczas Grand Prix Australii pomimo problemów ze świecą, które pozbawiły go zwycięstwa w Bahrajnie. Przeanalizowaliśmy problem i nie powinien wystąpić ponownie - powiedział kierowca Red Bulla.

Źródło: Motorsport.com

KOMENTARZE

6
dz
24.03.2010 07:04
Nico za szybki ??? zaraz zaraz gdzie to przerabialiśmy??? aaaa wiem w ferrari jak Irvine tez był za szybki !!! no cóż Nico nie zazdroszcie Ci sytuacji ;)
Matador
23.03.2010 11:01
ten mini bolid to dla Szumiego? ;)
jan5
23.03.2010 10:01
bardzo modne stało się ostatnio gadanie o podsterowności i nadsterowności do opisywania miliona innych problemów
Marker
23.03.2010 09:22
To nie jest takie łatwe, choć i tak było widać, że tylny wing jest mniejszy z porównaniu do Red Bulla, Ferrari i ogólnie do całej stawki. Widać to było po ST, że Mercedes generuje duży docisk, w porównaniu z innymi bolidami, które są wyposażone w silnik Mercedesa.
hawaj
23.03.2010 09:22
Gdyby to było takie proste ... :-)
Damos
23.03.2010 09:07
A co za problem - zmniejszyć docisk generowany przez tylne skrzydło i bolid będzie nadsterowny - "tak, jak lubi" ! :) ;)