Zespoły stracą możliwość umieszczania reklam w garażach?
Działanie to może być odpowiedzią na żądania zespołów chcących lepszej umowy z dostawcą opon
15.06.1015:19
2001wyświetlenia
Zespoły Formuły 1 mogą utracić kontrolę nad umieszczaniem reklam w swoich garażach podczas weekendów grand prix.
Znaki firmowe sponsorów są czymś powszechnym w garażach zespołów, jednak szefowie otrzymali w zeszłym tygodniu list od firmy Allsport Management z przypomnieniem, że właściwie nie mają prawa decydować o wystroju ścian.
Allsport jest firmą zakontraktowaną przez szefa F1 - Berniego Ecclestone'a, która dba o konkretne aspekty komercyjne sportu, włączając w to reklamy na torze. Z doniesień GP Week wynika, że także reklamy w garażach podlegają kontroli Allsport, choć dotychczas dawano zespołom wolną rękę w tym względzie.
Sugeruje się więc, że list ten może być zagrywką w negocjacjach Ecclestone'a w odpowiedzi na naciski tych zespołów, które domagają się atrakcyjniejszej umowy na dostawę opon w 2011 roku.
Źródło: Motorsport.com
KOMENTARZE