Sauber poszerza współpracę z Certiną

Logo producenta zegarków będzie teraz umieszczone w bardziej widocznych miejscach
13.01.1111:46
Michał Roszczyn
1400wyświetlenia

Zegarki tykają, a tymczasem Sauber F1 Team wraz z Certiną przygotowują się do kolejnego sezonu trwającej nieprzerwanie od sześciu lat i przedłużonej w ubiegłym roku współpracy.

Logo, które w minionym sezonie było widoczne na lusterkach C29, zostanie teraz umieszczone na deflektorach przed bocznymi sekcjami bolidu, jak również dalej będzie widoczne na wizjerach obu kierowców stajni z Hinwil. Ponadto Certina będzie zaopatrywać Kamuiego Kobayashiego i Sergio Pereza oraz oczywiście całą załogę zespołu w swoje sportowe i precyzyjne zegarki.

Jesteśmy zadowoleni z poszerzenia naszej ugruntowanej współpracy z Certiną - powiedział Peter Sauber. Nasze relacje układały się dobrze nie tylko w dobrych czasach; przechodziliśmy razem przez trudniejsze okresy. Wyznajemy wspólne wartości, do których z pewnością należą wysoka jakość wykonania i precyzyjny pomiar czasu.

Adrian Bosshard, prezes Certiny, dodał: Dynamiczne i innowacyjne środowisko Formuły 1, a w szczególności profesjonalna współpraca z szwajcarskim teamem Petera Saubera świetnie pasują do Certiny. Nasza marka jest zaangażowana w sport od wielu dziesięcioleci, a także jesteśmy od dawna obecni z sportach motorowych. Jesteśmy zachwyceni z kolejnego bardzo pozytywnego odzewu na arenie międzynarodowej.

Źródło: sauber-motorsport.com

KOMENTARZE

3
phildoon
13.01.2011 11:31
Mają dwóch całkiem potężnych z Meksyku, rzeczywiście przydałoby się wsparcie z kraju kwitnącej wiśni :)
distinto
13.01.2011 11:29
Muszą coś mówić, przecież nie powiedzą na oświadczeniu "dzień dobry, podpisaliśmy nowy kontrakt, do widzenia". Btw, Sauber robi dobrą robotę ze sponsorami - przydałby się jeszcze jakiś konkretny sponsor z Japonii coby wsparł swojego utalentowanego rodaka (ja po cichu liczę na panasonica).
Sar trek
13.01.2011 10:51
Z jednej strony cieszy mnie, że Sauber ma sponsora i poszerza współpracę, a z drugiej niedobrze mi się robi, gdy jakaś firma udowadnia, jak filozofia jej firmy jest zbliżona do danego zespołu. Np. takie coś: „Dynamiczne i innowacyjne środowisko Formuły 1, a w szczególności profesjonalna współpraca z szwajcarskim teamem Petera Saubera świetnie pasują do Certiny"