Transferowe wieści z zaplecza F1

Haryanto rezygnuje z GP2, Sanchez Lopez stracił wsparcie Telmexu, Rac. Eng. poda wkrótce skład
23.01.1113:38
Mariusz Karolak
7544wyświetlenia

Media indonezyjskie donoszą, że Ryo Haryanto nie będzie w tym roku ścigał się w GP2. Powodem jest brak funduszy. Młodemu kierowcy z Indonezji nie udało się skompletować pełnego budżetu na starty w tych mistrzostwach, który - jak się szacuje - wynosi 3 miliony euro.

Haryanto był łączony z zespołem Arden International. Teraz będzie koncentrował się na pozostaniu w GP3 Series w ekipie Manor Racing. W tym roku chciałby też spróbować swoich sił w Auto GP. W sezonie 2013 marzy mu się już debiut w Formule 1.

Sanchez Lopez stracił wsparcie firmy Telmex



Z kolei Pablo Sanchez Lopez stracił wsparcie firmy Telmex, a co za tym idzie fundusze na starty w kolejnym sezonie w GP3. Meksykański kierowca w zeszłym roku ścigał się w GP3 w zespole Addax oraz w Formule Renault 3.5 w Interwetten Racing.

O ile jego starty w FR 3.5 były jeszcze na poziomie, o tyle sezon w GP3 był całkiem nieudany. Jest mało prawdopodobne, aby Sanchez Lopez w tym roku również ścigał się w GP3. Prawdopodobnie skoncentruje się na Formule 2.

Racing Engineering ma wkrótce ogłosić kierowców GP2



W najbliższych dniach ma być podany skład kierowców Racing Engineering w GP2. Właściciel zespołu Alfonso de Orleans-Borbón zapowiedział, że w tym roku każdy z kierowców jego ekipy będzie miał za sobą przynajmniej jeden sezon startów w GP2.

KOMENTARZE

16
mbg
24.01.2011 08:10
@THC-303 W dobie nowej Dallary GP2/11, Carlin może się okazać czarnym koniem tegorocznych mistrzostw. Mają świetnych inżynierów.
renegade
23.01.2011 11:11
Turvey, odkad stracil sponsoring Racing Steps, jest splukany. Nie sadze, aby udalo Mu sie znalezc kase na starty w Europie.
THC-303
23.01.2011 07:59
mbg - ale Carlin to chyba nie jest miejsce dla kogoś pokroju Turveya... raczej konieczność i ostateczność. Może Arden? I cały czas pozostaje do obsady fotel w Rapaxie, tam wciąż cisza na temat partnera Leimera. Turvey byłby dobrą opcją, choć ja wolałbym Ricciego.
mbg
23.01.2011 06:12
w RE powinien zostać stary skład, doświadczenie powinno pozwolić im na walkę o majstra w dwóch klasyfikacjach. Haryanto jest bardzo młody. Ma czas jeszcze złapać nie jednego sponsora. Jeszcze jeden sezon w GP3 (chyba już walka o majstra) i budżecik powinien się poprawić Turvey musi być, tylko gdzie. Może w Carlin. Dobrze że Telmex porzuca sponsoring takich słabych kierowców jak Lopez. W Mexyku jest nie mało talentów.
THC-303
23.01.2011 04:15
cholera pomyliłem RE z Ardenem :P
Qooler
23.01.2011 04:01
2 mln w opcji średniej, z Azją. Sama Azja to jakieś 500 k. Takie są głosy. Dorzućcie do tego testy, symulatory, medycynę, logistykę i robi się odrobina więcej. Renegade- u ciebie w GB, nie wiadomo nic więcej?
akkim
23.01.2011 02:54
Na "zapleczu" również tyfus finansowy, pieniądz, pieniądz, pieniądz do zawrotów głowy, te otwarte karty, im więcej ich widzę powodują, że w sobie za nich znów się wstydzę. Coraz mocniej krzyczy waluta w tym sporcie, choć było tak pewnie lecz dziś coraz głośniej, miejsce za opłatą, start przy wkładzie własnym, czarno to wygląda w tym świetle tak jasnym.
Mariusz
23.01.2011 02:21
Olivier Turvey na początku tego miesiąca twierdził, że potrzebuje jeszcze 2 milionów funtów brytyjskich na sezon w GP2 (Europa + Azja). Natomiast 3 miliony euro (których nie ma Ryo Haryanto) to około 2,5 miliona funtów szterlingów. Wychodzi na to, że kierowca z Indonezji nie zgromadził zbyt wiele...
SirKamil
23.01.2011 01:50
Cholera, to na fotel w GP2 już trzeba 3 duże bańki?
Kamikadze2000
23.01.2011 01:46
W RE najprawdopodobniej skład zostanie taki sam. ;)
THC-303
23.01.2011 01:37
Czy są jakiekolwiek doniesienia z Rapaxu, kto będzie 2-gim kierowcą? A w RE Clos i Turvey?
Maraz
23.01.2011 01:22
Nie, nie są większe, musi być pomyłka w tłumaczeniu. Sprawa zostanie wkrótce wyjaśniona.
Radzio93
23.01.2011 01:20
zabrakło 3mln, czyli fundusze potrzebne do startów są większe ...
Adakar
23.01.2011 01:15
3 miliony ... co on, miał kupić bolid GP2 w formie kit car i budować go w garażu w Indonezji ? i sam go dowozić na kolejne rundy ? WTF ...
Maraz
23.01.2011 01:14
Dałem już znać Mariuszowi, żeby dobrze sprawdził.
renegade
23.01.2011 01:07
3M Euro?!