Ferrari odprawiło z kwitkiem nowego sponsora Red Bulla
Włoski producent obuwia Geox ogłosił, że woli skupić się na wspieraniu zespołu Red Bull
03.02.1111:44
3410wyświetlenia
Zaiskrzyło w mediach pomiędzy pretendentami do mistrzowskiego tytułu konstruktorów w tym roku, czyli zespołami Ferrari i Red Bull, których nowe bolidy dyktują tempo podczas testów w Walencji.
W środę okazało się, że włoski producent obuwia Geox woli skupić się na wspieraniu zespołu Red Bull, niż rodzimego Ferrari.
Zdecydowaliśmy się na sponsoring młodego zespołu, który odnosi zwycięstwa- cytuje włoska gazeta La Stampa prowokacyjną wypowiedź Mario Morettiego Polegato z Geox.
Wypowiedź ta wzbudziła zainteresowanie departamentu prasowego Ferrari, który okazjonalnie publikuje w Internecie swą kolumnę pod szyldem „Zaklinacza Koni”. W opublikowanym felietonie można przeczytać, że Ferrari w 2010 roku
odrzuciło kilka znaczących propozycji finansowych od tego samego Morettiego Polegato, który chciał wspomóc finansowo zespół z Maranello jednocześnie promując swoją firmę. Jako przyczynę odmówienia podano konflikt interesów z obecną umową zawartą między Ferrari i firmą Puma.
Anonimowy publicysta napisał również:
Ferrari uznało, że propozycja Geox jest niezgodna z marką tego poziomu. Czyżby to dlatego pan Moretti Polegato postanowił związać się z przedsiębiorstwem produkującym napoje energetyzujące?
Źródło: motorsport.com
KOMENTARZE