Renault zyskało kolejnych sponsorów
Do Gillette i OGX dołączył Embratel i Auden McKenzie
07.09.1112:03
2644wyświetlenia
Zatrudnienie Bruno Senny okazało się bardzo dobrym posunięciem dla zespołu Lotus Renault GP. Ekipa ogłosiła dzisiaj nawiązanie współpracy z czterema nowymi sponsorami.
O dwóch z nich informowaliśmy już wcześniej i ich loga były widoczne już podczas GP Belgii. Chodzi tutaj o słynnego producenta golarek, Gillette oraz brazylijską firmę zajmującą się produkcją gazu ziemnego - OGX. Logo pierwszej z nich będzie widoczne na przednim skrzydle oraz kaskach zawodników, drugiej na monokoku, tuż przed kokpitem kierowcy, a także na ubraniach oraz kombinezonie Bruno.
Ponadto do grona sponsorów Renault dołączył Embratel - brazylijski gigant telekomunikacyjny, który od lat wspiera Bruno Sennę. Jego logo pojawi się na sekcjach bocznych R31 oraz kombinezonie i ubraniach Senny. Ostatnia jest brytyjska firma farmaceutyczna Auden McKenzie, której loga znajdą się tuż przed podłogą bolidu z Enstone i na koszulkach fizjoterapeutów.
Jesteśmy zachwyceni, mogąc powitać czterech nowych partnerów. Dowodzi to temu, iż jest to bardzo ekscytujący sezon Formuły 1- powiedział Eric Boullier.
Lotus Renault GP dzieli z tymi markami etos związany z tym, co chcemy osiągać na najwyższym poziomie działań międzynarodowych. Nie możemy się doczekać bliskich relacji z naszymi nowymi partnerami.
Źródło: autosport.com
KOMENTARZE