GP Singapuru: opony użyte w wyścigu
Tym razem oglądaliśmy zróżnicowane strategie w czasie wyścigu
25.09.1123:49
3798wyświetlenia
@P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | Pit-stop 4 | @Suma postojów | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Vettel | Su | Mn (14) | Mn (30) | Su (49) | 3 | ||
2. | Button | Su | Mn (14) | Mu (30) | Su (48) | 3 | ||
3. | Webber | Su | Mn (12) | Mn (29) | Su (47) | 3 | ||
4. | Alonso | Su | Mn (10) | Mn (25) | Mu (49) | 3 | ||
5. | Hamilton | Su | Sn (11) | Mn (13) | Su (29) | Mu (48) | 5 | |
6. | di Resta | Mn | Su (19) | Mn (29) | 2 | |||
7. | Rosberg | Su | Su (9) | Sn (22) | Mn (29) | 3 | ||
8. | Sutil | Su | Mn (11) | Mn (29) | 2 | |||
9. | Massa | Su | Mn (11) | Mn (12) | Su (24) | Mu (41) | 4 | |
10. | Perez | Su | Mn (15) | Mn (29) | 2 | |||
11. | Maldonado | Su | Mn (11) | Sn (25) | Mn (45) | 3 | ||
12. | Buemi | Su | Mn (11) | Mn (31) | Sn (49) | 3 | ||
13. | Barrichello | Su | Mn (12) | Mn (30) | 2 | |||
14. | Kobayashi | Mn | Mn (16) | Sn (29) | Sn (53) | 4 | ||
15. | Senna | Su | Mn (10) | Mu (11) | Su (28) | Su (48) | 4 | |
16. | Kovalainen | Sn | Mn (11) | Mn (26) | Mu (47) | 3 | ||
17. | Pietrow | Mn | Mu (16) | Sn (29) | Sn (47) | 3 | ||
18. | D'Ambrosio | Mn | Sn (16) | Mn (28) | 2 | |||
19. | Ricciardo | Su | Sn (1) | Su (16) | Mn (27) | 3 | ||
20. | Liuzzi | Mn | Su (13) | Sn (25) | Su (45) | Mu (46) | 4 | |
21. | Alguersuari | Mu | Mn (17) | Sn (35) | 3 | |||
Niesklasyfikowani | ||||||||
Trulli | Sn | Mn (16) | Mn (19) | Mu (44) | 3 | |||
Schumacher | Su | Su (10) | Sn (24) | 2 | ||||
Glock | Mn | 0 | ||||||
M = Miękka mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział:
Mamy za sobą naprawdę widowiskowy wyścig w świetle reflektorów w Singapurze, gdzie kluczem była strategia. Upał, wilgotność i długość wyścigu utrudniła zadanie naszym oponom, ale obie mieszanki spisywały się w czasie dwugodzinnych zawodów bez zarzutu. Nie pojawiły się żadne szczególne problemy, a degradacja pozostawała na normalnym poziomie, biorąc pod uwagę charakterystykę zawodów. Pod względem strategii był to jeden z bardziej skomplikowanych wyścigów i zaobserwowaliśmy szereg różnych taktyk stosowanych przez zespoły. Kolejny raz obejrzeliśmy pasjonujący finisz, w którym Jenson Button ścigał Sebastiana Vettela do samej flagi w biało-czarną szachownicę. Organizatorzy kolejny raz wykonali wspaniałą pracę i dzięki temu Singapur jest jednym z przebojów sezonu Formuły 1.
KOMENTARZE