Leimer ponownie najszybszy
Podczas drugiego dnia testów znów okazał się bezkonkurencyjny
29.09.1118:27
3087wyświetlenia
Fabio Leimer znów był najszybszy podczas drugiego i ostatniego dnia testów GP2 na torze Jerez. Kierowca ekipy Racing Engineering, który był najszybszy w obu wczorajszych sesjach, dzisiejszego poranka wykręcił czas 1:26,701 i ponownie wskoczył na szczyt tabeli.
Za Leimerem uplasował się Fabio Onidi, który uzyskał czas gorszy o niecałe dwie dziesiąte sekundy, a cała poranna sesja była bardzo wyrównana, ponieważ 14 kierowców uplasowało się w granicy jednej sekundy. Jules Bianchi był najszybszy popołudniu, jednak jego czas był niemal o sekundę gorszy od tego ustanowionego przez Leimera rano. 14 najlepszych czasów dnia zostało ustanowionych przed popołudniową sesją.
Nigel Melker zakończył dzień jako trzeci najszybszy kierowca, podczas gdy powracający do GP2 Javier Villa zaliczył obiecujący dzień w bolidzie zespołu Super Nova i uplasował się na czwartej pozycji, przed Kevinem Cecconem. Spowodował on również pierwszą czerwoną flagę zaraz po przerwie obiadowej, gdy wykręcił bączka i zatrzymał się na torze. Przed zakończeniem dzisiejszych testów sesja była przerywana jeszcze trzy razy.
Kolejne testy odbędą się w Barcelonie od 19 do 20 października.
Czasy uzyskane w czwartek na torze w Jerez | ||||
Kierowca | Zespół | Czas okr. | Okr. | |
---|---|---|---|---|
Poranna sesja | ||||
Fabio Leimer | Racing Engineering | 1:26.701 | 30 | |
1 | Fabio Onidi | Scuderia Coloni | 1:26.843 | 29 |
1 | Nigel Melker | Arden International | 1:26.899 | 36 |
1 | Javier Villa | Super Nova Racing | 1:26.913 | 24 |
1 | Kevin Ceccon | Scuderia Coloni | 1:26.954 | 23 |
1 | Antonio Felix Da Costa | Ocean Racing Technology | 1:26.991 | 28 |
1 | Jules Bianchi | Lotus ART | 1:27.125 | 28 |
1 | Sam Bird | Trident Racing | 1:27.127 | 12 |
1 | Max Chilton | Carlin | 1:27.158 | 32 |
1 | Julian Leal | Trident Racing | 1:27.211 | 39 |
1 | Stephane Richelmi | Rapax | 1:27.272 | 37 |
1 | Nathanael Berthon | iSport International | 1:27.410 | 18 |
1 | Simon Trummer | Arden International | 1:27.421 | 40 |
1 | Jolyon Palmer | Barwa Addax Team | 1:27.691 | 30 |
1 | Tom Dillmann | iSport International | 1:27.697 | 25 |
1 | Adam Carroll | Super Nova Racing | 1:27.752 | 24 |
1 | Daniele Zampieri | Rapax | 1:27.771 | 35 |
1 | Alexander Rossi | Caterham Team AirAsia | 1:27.897 | 37 |
1 | James Calado | Lotus ART | 1:27.903 | 31 |
1 | Rodolfo Gonzalez | Dams | 1:27.985 | 31 |
1 | Nico Muller | Carlin | 1:28.359 | 31 |
1 | Giovanni Venturini | Dams | 1:28.805 | 32 |
1 | Jake Rosenweig | Barwa Addax Team | 1:28.870 | 37 |
1 | Rupert Svendsen-Cook | Racing Engineering | 1:29.106 | 37 |
1 | Ricardo Teixeira | Caterham Team AirAsia | 1:29.788 | 29 |
1 | Yuki Shiraishi | Ocean Racing Technology | 1:30.871 | 20 |
Popołudniowa sesja | ||||
Jules Bianchi | Lotus ART | 1:27.651 | 31 | |
1 | Sam Bird | Trident Racing | 1:27.740 | 21 |
1 | Julian Leal | Trident Racing | 1:27.924 | 23 |
1 | Simon Trummer | Arden International | 1:28.016 | 22 |
1 | James Calado | Lotus ART | 1:28.244 | 40 |
1 | Alexander Rossi | Caterham Team AirAsia | 1:28.479 | 31 |
1 | Nathanael Berthon | iSport International | 1:28.515 | 25 |
1 | Max Chilton | Carlin | 1:28.515 | 23 |
1 | Kevin Ceccon | Scuderia Coloni | 1:28.554 | 19 |
1 | Jolyon Palmer | Barwa Addax Team | 1:28.728 | 27 |
1 | Tom Dillmann | iSport International | 1:28.787 | 30 |
1 | Adam Carroll | Super Nova Racing | 1:28.807 | 15 |
1 | Rodolfo Gonzalez | Dams | 1:28.868 | 34 |
1 | Jake Rosenzweig | Barwa Addax Team | 1:28.910 | 31 |
1 | Rupert Svendsen-Cook | Racing Engineering | 1:29.110 | 28 |
1 | Daniele Zampieri | Rapax | 1:29.227 | 18 |
1 | Stéphane Richelmi | Rapax | 1:29.413 | 31 |
1 | Giovanni Venturini | Dams | 1:29.437 | 31 |
1 | Nico Muller | Carlin | 1:29.460 | 26 |
1 | Nigel Melker | Arden International | 1:29.934 | 32 |
1 | Ricardo Teixeira | Caterham Team AirAsia | 1:30.411 | 25 |
1 | Fabio Onidi | Scuderia Coloni | 1:30.554 | 30 |
1 | Fabio Leimer | Racing Engineering | 1:30.885 | 24 |
1 | Yuki Shiraishi | Ocean Racing Technology | 1:30.990 | 28 |
1 | Antonio Felix Da Costa | Ocean Racing Technology | 1:32.065 | 18 |
KOMENTARZE