Renault straci tytularnego sponsora
Zgodnie z przewidywaniami zespół zakończy współpracę Japan Tobacco z końcem sezonu 2006
01.02.0619:57
1031wyświetlenia
Zgodnie z przewidywaniami zespół Renault (poprzednio Benetton) po dwunastu latach tworzenia pary pożegna się ze swoim tytularnym sponsorem - koncernem tytoniowym Japan Tobacco - z końcem sezonu 2006.
W związku z obowiązującym w większości europejskich krajów zakazem reklamy papierosów, logo Mild Seven - podobnie jak i West w przypadku McLarena oraz Lucky Strike w przypadku Hondy - musi zniknąć z karoserii bolidów.
"Nie łatwo będzie zastąpić Mild Seven", stwierdził prezydent zespołu Renault F1, Patrick Faure, jednocześnie przyznając, że trzeba będzie pozyskać dwóch lub trzech nowych sponsorów, aby wypełnić lukę powstałą w budżecie po zakończeniu współpracy z Japan Tobacco.
Źródło: Motorsport-Network.com
KOMENTARZE