GP Australii: opony użyte w wyścigu
 Większość kierowców przejechała pierwsze GP na dwa pit stopy 
17.03.1413:51
3867wyświetlenia
| @P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | @Suma postojów | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Rosberg | Mn | Mn (12) | Pn (38) | 2 | ||
| 2. | Magnussen | Mn | Mn (12) | Pn (37) | 2 | ||
| 3. | Button | Mn | Mn (11) | Pn (32) | 2 | ||
| 4. | Alonso | Mn | Mn (12) | Pn (35) | 2 | ||
| 5. | Bottas | Mn | Mn (10) | Pn (36) | 2 | ||
| 6. | Hülkenberg | Mn | Mn (12) | Pn (33) | 2 | ||
| 7. | Räikkönen | Mn | Mn (12) | Pn (36) | 2 | ||
| 8. | Vergne | Mn | Mn (12) | Pn (33) | 2 | ||
| 9. | Kwiat | Mn | Pn (12) | Mn (36) | 2 | ||
| 10. | Perez | Mn | Pn (1) | Mn (11) | Mn (32) | 3 | |
| 11. | Sutil | Mn | Pn (35) | 1 | |||
| 12. | Gutierrez: | Pn | Mn (1) | Pn (30) | 2 | ||
| 13. | Chilton | Mn | Mn (24) | Pn (41) | 2 | ||
| Niesklasyfikowani | |||||||
| Bianchi | Mn | Mn (20) | Pn (35) | 2 | |||
| Grosjean | Mn | DT (1) | Mn (28) | 2 | |||
| Maldonado | Mn | Mn (29) | 1 | ||||
| Ericsson | Mn | Mn (23) | 1 | ||||
| Vettel | Pn | 0 | |||||
| Hamilton | Mn | 0 | |||||
| Massa | Mn | 0 | |||||
| Kobayashi | Mn | 0 | |||||
| Zdyskwalifikowani | |||||||
| Ricciardo | Mn | Mn (12) | Pu (36) | 2 | |||
M = Miękka mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet'
DT = Kara przejazdu przez boksy
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział:
Jesteśmy bardzo zadowoleni z formy naszego ogumienia w pierwszym wyścigu nowej ery w Formule 1. Nieznaczny spadek temperatury spowodował co prawda lekkie ziarnienie na lewych przednich oponach niektórych samochodów - wcześniej to zjawisko nie występowało - ale jego skala nie była poważna i nie wpłynęło to na długość przejazdów. W większości przypadków ziarnienie znikało wraz z upływem okrążeń. Pośrednia mieszanka, z której korzystano przede wszystkim w końcówce wyścigu, posłużyła wielu kierowcom do pokonania praktycznie połowy dystansu i prezentowała bardzo równą formę. Oczywiście przed każdym zespołem stoi takie samo wyzwanie od początku sezonu: inżynierowie muszą pracować nad maksymalnym wykorzystaniem samochodu oraz ogumienia.
 Paweł Zając
 Paweł Zając 