Hulkenberg bliski podpisania umowy z Renault na starty w sezonie 2017

Wiele wskazuje na to, że Niemiec będzie partnerował Estebanowi Ocon
10.10.1609:09
Mateusz Szymkiewicz
2603wyświetlenia


Według źródeł serwisu motorsport.com, Nico Hulkenberg jest bliski podpisania umowy na starty w Renault w sezonie 2017.

Stajnia z Enstone zamierza wymienić cały swój skład kierowców przed przyszłorocznymi zmaganiami i na liście jej priorytetów widnieli Stoffel Vandoorne, Carlos Sainz, Valtteri Bottas czy Sergio Perez. Mimo to cała czwórka zdecydowała się związać swoją przyszłość z innymi zespołami i niedawno Renault rozpoczęło starania o Nico Hulkenberga, który aktualnie reprezentuje Force India i ma ważną umowę do końca 2017 roku.

Teraz wszystko wskazuje na to, iż Niemiec zdecyduje się po raz drugi w karierze opuścić stajnię z Silverstone na rzecz fabrycznej ekipy francuskiego producenta, podpisując z nim wieloletni kontrakt. Według informacji uzyskanych przez motorsport.com, umowa Hulkenberga z Renault została już uzgodniona, lecz na tym etapie jeszcze nie doszło do jej podpisania. Ponadto jest wysokie prawdopodobieństwo, iż partnerem 29-latka w stajni z Enstone będzie Esteban Ocon, który aktualnie reprezentuje barwy Manora.

Z kolei ze zwolnioną posadą w Force India, gdyby przejście Hulkenberga do Renault zostało potwierdzone, łączony jest junior Mercedesa, Pascal Wehrlein, który także ściga się dla Manora i jest jednym z największych objawień tegorocznego sezonu.

KOMENTARZE

15
bartoszcze
11.10.2016 09:27
@FM WMR Więc mogą z Lewisem podpisać na 2019 i dalej.
FM WMR
11.10.2016 02:46
Ferrari lubi mistrzowski skład,a worki mają wypchane.
marios76
11.10.2016 01:12
@SirKamil Pisałem, że Renault by chciało każdego, a nikt nie chce do nich... ale wlicza się w to, że nie może. Dla mnie w tych wszystkich spekulacja nie byłoby dziwne, gdyby trafił tam duet Bottas- Perez. Koncepcja, mimo że wirtualna, w końcu padła z "odejściem" Massy z Williamsa. Button wodzie Claire na pokuszenie, albo raczej na złudzenie... i wybrał urlop. Wracając do Hulkenberga, dla niego to szansa! W FI dał się zdominować Perezowi i wiele lepiej by tam nie wypadł. Może trochę odetchnąćw Fabryce, w kktórej będzie liderem i zawalczyć o pierwsze poda, może z czasem zwycięstwa? Jakoś się nim nigdy nie zachwycałem, na ta chwilę jest dla mnie sredniakiem obecnej stawki i czas najwyższy by odzyl... i przestał budować obraz, ba ... legendę nieudacznika. Dla niego to dobry krok.
bartoszcze
11.10.2016 09:14
@FM WMR I Mercedes po to mu płaci tyle kasy żeby pozwolić mu na rozwiązanie kontraktu? PS http://bartoszcze.blox.pl/2015/02/Stabilnosc-czy-wyzwanie.html
FM WMR
11.10.2016 07:49
@bartoszcze o zakończeniu kariery kierowcy w "czerwieni"marzy chyba każdy ;-).Nawet Nando miał takie marzenie.
bartoszcze
11.10.2016 07:28
Zadziwia mnie niezmiennie, że ktoś może wierzyć w rozwiązanie przez Lewisa kontraktu wartego 33 mln funtów rocznie.
nickolas
11.10.2016 05:17
@SirKamil Sainz to może i zmieni ekipę na nową ...np Toyota WRC ;-) A przy okazji wątku z Mercedesem - mam wrażenie że Lewis też może stracić nastrój - najpierw straci tytuł, potem straci wiarę w zespół, któremu przy takiej przewadze wsjo ribka kto tytuł dostarczy (ale z Niemcem jakoś tak bardziej jest po drodze...) - a wtedy to i w 2018 fotel zwolni (przechodząc do Renault???;). Może z innym Niemcem będzie mu bardziej po drodze (oczywiście drodze po same zwycięstwa)?
SirKamil
10.10.2016 07:37
Krajobraz szybko się zmienia. Przed chwilą czytałem tutaj, że "nikt nie chce iść do Renault". Dzisiaj dowiadujemy się, że Hulkenberg to jednak do tego Renault chce. Tak samo chciał Sainz, ale Red Bull nie puścił, ale za rok już wolny chętnie z STR odejdzie i puszcza oko do Francuzów. Perez też chciał, ale sponsorzy decydowali a nie on a Oconowi zsiniały kciuki od trzymania za wymiksowanie się z zależności od Mercedesa.
Mahilda111
10.10.2016 05:02
@FM WMR Nie do końca, jest duża szansa na odejście Raikkonena z Ferrari po sezonie 2017 i największym faworytem do zastąpienia go jest Perez. W tej sytuacji jest wolne miejsce w Force India, a oni i Nico są niemal sobie przeznaczeni :P W przypadku Wehrleina w SFI bardziej wchodzi w grę umowa na dwa lata, ponieważ raczej jest szykowany pod fabryczny zespół Mercedesa, a tam cokolwiek będzie wolne dopiero w 2019 roku.
FM WMR
10.10.2016 03:48
Jeśli to umowa na 2-3 lata to kontrakt życia jak @slipstream napisał,ale jeśli na rok to strzał w kolano.W przypadku gdyby ta forma nie wystrzeliła i Renault zrezygnowało by z jego usług, to będzie miał ciężko znaleźć miejsce w stawce.IMO.
slipstream
10.10.2016 09:36
Renault daje w tym momencie Hulkenbergowi gwarancję zatrudnienia i raczej terminowej płacy. FI pomimo tego iż wbrew wszystkiemu co roku tworzy konkurencyjny bolid, to jednak ciągła niepewność czy zespół będzie istniał za rok czy dwa. Takie rzeczy też mają znaczenie na motywacje kierowcy. Tym bardziej w sumie że Hulk nie ma już większego pola manewru i to chyba jego ostatnia szansa na "kontrakt życia". Niekoniecznie "samochód życia" zdolny do wygrywania, ale właśnie kontrakt dający pewną stabilność)
LeVi_
10.10.2016 08:42
Myślę, że jest tak jak pisze @JuJu_Hound . To już drugi duży zespół, w którym Mag jest na wylocie. Ostatnio objeżdża go średni Palmer. Nad kierowcami z dużym talentem nikt się tak nie wahał, jak nad Magnussenem. A Hulkenberg może odżyć - motywacja jest bardzo ważna w F1, przy 21 wyścigach w sezonie.
JuJu_Hound
10.10.2016 08:16
Obaj kierowcy (Palmer, Magnussen) są tak naprawde ofiarami słabego samochodu; Zatrudnienie Ocona rozumiem bo Renault czesto wiązało się z rodzimymi kierowcami; Zatrudnienie Hulkenberga wiąże się chyba z jego wiekszym doswiadczeniem.Moze Magnussen i Palmer nie przekazuja odpowiednich wskazówej ze wzgledu na krotki staż co ma wpływ na brak wiekszego postepu. Ale coz tak to juz jest w korporacjach - nie spisuje sie... to zatrudniamy nastepnego itd itd
enstone
10.10.2016 07:55
W tym sezonie jak i w poprzednim przegrywa z Perezem, wydaje mi się, że Hulk spuścił trochę z tonu w tym FI zapewne spowodowane to brakiem perspektyw posady w czołowym zespole, być może dołączenie do fabryki pokaże na co stać Hulkenberga, chociaż mam mieszane odczucia czy jest "lepszy" od Magnussena .... To długi projekt i jeśli w przyszłym roku Renault będzie walczyło o miejsca z Williamsem, Force India i McLarenem to będzie dobra wiadomość.
cichy
10.10.2016 07:47
Kevin znów na wylocie? Bez sensu.