Vasseur: Umowa z Alfą Romeo zwiększa atrakcyjność Saubera

Zespół liczy na wzrost zainteresowania mediów i potencjalnych sponsorów.
22.02.1810:02
Nataniel Piórkowski
1147wyświetlenia


Szef Saubera - Frederic Vasseur, ma nadzieję, że współpraca z Alfą Romeo zwiększy atrakcyjność jego zespołu w kontaktach z mediami i potencjalnymi sponsorami.

Alfa Romeo była zaangażowana w F1 w latach 1950-1951 oraz 1979-1985. Jej największymi sukcesami są dwa mistrzostwa świata zdobyte przez Giuseppe Farinę i Juana Manuela Fangio. Vasseur ma nadzieję, że dzięki identyfikacji ze znanym koncernem Sauber zwiększy swój potencjał komercyjny.

Porozumienie z Alfą Romeo nie jest wyłącznie kwestią sponsoringu. To bardziej partnerstwo. Dzięki niemu będziemy znacznie bardziej atrakcyjni, zarówno dla mediów jak i dla sponsorów. Prócz tego współpraca z tak znaną marką zapewnia olbrzymi zastrzyk motywacji dla wszystkich członków zespołu.

Najbardziej widocznym znakiem partnerstwa Saubera z Alfą Romeo jest logotyp włoskiej firmy umieszczony na pokrywie silnika. Francuz uważa, że malowanie bolidu C37 stanowi dobre połączenie pomiędzy bielą będącą częścią DNA Saubera od ponad 20 lat oraz słynną barwą Rosso Alfa.

Sauber będzie od tego sezonu korzystał z silników Ferrari w aktualnej specyfikacji. Vasseur zaznacza jednak, że jego team będzie musiał dokonać progresu także w innych obszarach.

Najbardziej oczywistym postępem jest silnik w bieżącej specyfikacji. To kluczowy punkt. Doskonale zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że musimy pracować nad każdym obszarem bolidu i każdym działem zespołu. Koncentrujemy się głównie na aerodynamice, bo to kluczowy czynnik definiujący osiągi. Wzmacniamy jednak każdy departament naszej fabryki - podsumował.