Verstappen: Nie czułem się komfortowo ani na jednym okrążeniu
Holender testował dzisiaj pakiet aerodynamiczny zapewniający niski docisk.
05.10.1810:08
1529wyświetlenia
Embed from Getty Images
Max Verstappen nie krył niezadowolenia po piątkowych treningach przed Grand Prix Japonii, przekonując, że ani przez jedno okrążenie nie czuł się komfortowo za kierownicą swego bolidu.
Verstappen uzyskał czwarty wynik w popołudniowym treningu na Suzuce, rozdzielając kierowców Ferrari. Kierowca Red Bulla stracił jednak sekundę do dyktującego tempo Lewisa Hamiltona z Mercedesa.
Red Bull rozważy podniesienie poziomu docisku przed sobotnimi sesjami. Verstappen zasugerował jednak, że nie potrafi wskazać źródła rodzącej problemy z jazdą nadsterowności.
Zespołowy kolega Holendera - Daniel Ricciardo, był większym optymistą i wyrażał nadzieję, że Red Bull poprawi tempo na krótkich stintach.
Max Verstappen nie krył niezadowolenia po piątkowych treningach przed Grand Prix Japonii, przekonując, że ani przez jedno okrążenie nie czuł się komfortowo za kierownicą swego bolidu.
Verstappen uzyskał czwarty wynik w popołudniowym treningu na Suzuce, rozdzielając kierowców Ferrari. Kierowca Red Bulla stracił jednak sekundę do dyktującego tempo Lewisa Hamiltona z Mercedesa.
To był jeden z moich najgorszych dni w tym sezonie pod względem odczuć płynących z jazdy bolidem. Nie miałem przyczepności. Na takim torze jak ten trzeba mieć stuprocentową pewność w tym jak atakuje się kolejne zakręty. Dziś nie czułem się komfortowo ani na jednym okrążeniu.
Red Bull rozważy podniesienie poziomu docisku przed sobotnimi sesjami. Verstappen zasugerował jednak, że nie potrafi wskazać źródła rodzącej problemy z jazdą nadsterowności.
Zespołowy kolega Holendera - Daniel Ricciardo, był większym optymistą i wyrażał nadzieję, że Red Bull poprawi tempo na krótkich stintach.
Nie jestem tak niezadowolony jak Max. Jeździliśmy dzisiaj z różnym dociskiem, Max próbował skrzydeł zapewniających niższą przyczepność, ja odwrotnie. Na pojedynczym okrążeniu nie robi to wielkiej różnicy, ale wygląda na to, że podczas dłuższych przejazdów to ja notowałem spójniejsze czasy i byłem raczej zadowolony z tego, jak prowadzi się bolid. Możemy poprawić nasze tempo na krótkich przejazdach. Na dłuższych osiągnęliśmy już raczej nasze maksimum.