McLaren usunął z bolidów logo fundacji BAT na wyścig w Melbourne
Stajnia z Woking podobnie jak Ferrari chce uniknąć konfliktu z rządem Australii.
14.03.1906:56
1291wyświetlenia
Embed from Getty Images
Zespół McLaren zdecydował się usunąć z bolidów logo fundacji A Better Tomorrow należącej do British American Tobacco.
Przed startem weekendu w Melbourne identyczny krok podjęło Ferrari, które porzuciło oznaczenia Mission Winnow, należącego do Philip Morris. Koncern będący w posiadaniu marki Marlboro zdecydował się utworzyć fundację, która promuje alternatywy dla wyrobów tytoniowych.
Mission Winnow zostało w tym roku tytularnym partnerem stajni z Maranello, lecz rząd Australii postanowił rozpocząć działania mające ustalić legalność promowania fundacji należącej do PMI. Jak właśnie potwierdził McLaren, z podobnych przyczyn z bolidów MCL34 oraz odzieży personelu znikną oznaczenia A Better Tomorrow.
Brytyjski zespół podkreśla, że decyzja była dobrowolna, natomiast w porozumieniu z British American Tobacco przestrzeń na bolidzie została jednorazowo udostępniona sieci sklepów 7-Eleven.
Sprzeciw związany z promowaniem Mission Winnow przez PMI oraz A Better Tomorrow przez BAT, wynika z sugestii, iż koncerny chcą w ten sposób reklamować swoje marki oferujące wyroby tytoniowe.
Podobnie jak w przypadku Ferrari, logo fundacji A Better Tomorrow powróci na bolidy McLarena już od Grand Prix Bahrajnu.
Zespół McLaren zdecydował się usunąć z bolidów logo fundacji A Better Tomorrow należącej do British American Tobacco.
Przed startem weekendu w Melbourne identyczny krok podjęło Ferrari, które porzuciło oznaczenia Mission Winnow, należącego do Philip Morris. Koncern będący w posiadaniu marki Marlboro zdecydował się utworzyć fundację, która promuje alternatywy dla wyrobów tytoniowych.
Mission Winnow zostało w tym roku tytularnym partnerem stajni z Maranello, lecz rząd Australii postanowił rozpocząć działania mające ustalić legalność promowania fundacji należącej do PMI. Jak właśnie potwierdził McLaren, z podobnych przyczyn z bolidów MCL34 oraz odzieży personelu znikną oznaczenia A Better Tomorrow.
Brytyjski zespół podkreśla, że decyzja była dobrowolna, natomiast w porozumieniu z British American Tobacco przestrzeń na bolidzie została jednorazowo udostępniona sieci sklepów 7-Eleven.
Sprzeciw związany z promowaniem Mission Winnow przez PMI oraz A Better Tomorrow przez BAT, wynika z sugestii, iż koncerny chcą w ten sposób reklamować swoje marki oferujące wyroby tytoniowe.
Podobnie jak w przypadku Ferrari, logo fundacji A Better Tomorrow powróci na bolidy McLarena już od Grand Prix Bahrajnu.