Pirelli wybrało opony na GP Belgii i GP Japonii
Włoski producent przywiezie na Spa i Suzukę trzy najtwardsze mieszanki.
27.06.1916:31
390wyświetlenia
Embed from Getty Images
Pirelli wskazało mieszanki ogumienia, które zostaną użyte podczas GP Belgii i GP Japonii.
W trakcie obu weekendów zostaną wykorzystane najtwardsze opony z tegorocznego portfolio oficjalnego dostawcy opon dla Formuły 1.
Zasady:
• Każdy kierowca musi zachować jeden zestaw opon wykonanych z najbardziej miękkiej mieszanki z myślą o Q3. Zawodnicy, którzy awansowali do finałowego bloku czasówki będą musieli zwrócić go Pirelli po zakończeniu czasówki. Pozostali będą mogli skorzystać z niego w trakcie wyścigu.
• Każdy kierowca musi mieć w zapasie oba zestawy opon wyznaczonych na wyścig. Przynajmniej jeden z nich musi zostać użyty w trakcie niedzielnej rywalizacji.
• Zespoły mają dowolność w wyborze pozostałych 10 zestawów. W sumie na kierowcę przypada 13 kompletów ogumienia.
• Wybór mieszanek na wyścigi rozgrywane poza Europą musi zostać ogłoszony z 14-tygodniowym wyprzedzeniem. W przypadku rund na Starym Kontynencie okres ten wynosi 8 tygodni.
Pirelli wskazało mieszanki ogumienia, które zostaną użyte podczas GP Belgii i GP Japonii.
W trakcie obu weekendów zostaną wykorzystane najtwardsze opony z tegorocznego portfolio oficjalnego dostawcy opon dla Formuły 1.
Grand Prix Belgii | ||||
Zestawy obowiązkowe | C1 (twarde) | C2 (pośrednie) | C3 (miękkie) | |
---|---|---|---|---|
Kwalifikacje | • | |||
Wyścig | • | • |
Grand Prix Japonii | ||||
Zestawy obowiązkowe | C1 (twarde) | C2 (pośrednie) | C3 (miękkie) | |
---|---|---|---|---|
Kwalifikacje | • | |||
Wyścig | • | • |
• Każdy kierowca musi zachować jeden zestaw opon wykonanych z najbardziej miękkiej mieszanki z myślą o Q3. Zawodnicy, którzy awansowali do finałowego bloku czasówki będą musieli zwrócić go Pirelli po zakończeniu czasówki. Pozostali będą mogli skorzystać z niego w trakcie wyścigu.
• Każdy kierowca musi mieć w zapasie oba zestawy opon wyznaczonych na wyścig. Przynajmniej jeden z nich musi zostać użyty w trakcie niedzielnej rywalizacji.
• Zespoły mają dowolność w wyborze pozostałych 10 zestawów. W sumie na kierowcę przypada 13 kompletów ogumienia.
• Wybór mieszanek na wyścigi rozgrywane poza Europą musi zostać ogłoszony z 14-tygodniowym wyprzedzeniem. W przypadku rund na Starym Kontynencie okres ten wynosi 8 tygodni.