Binotto: Musimy być perfekcyjni
Ferrari chce powalczyć o pierwsze zwycięstwo na Suzuce od 2004 roku.
11.10.1904:40
593wyświetlenia
Embed from Getty Images
Szef Ferrari - Mattia Binotto dał jasno do zrozumienia, że Ferrari musi wykonać perfekcyjną pracę, jeśli w Japonii chce utrzymać formę z ostatnich wyścigów.
Przez wiele tygodni uważano, że przewaga jaką Ferrari zyskało nad Mercedesem po letniej przerwie wynika z jednostki napędowej. Konkurencyjna dyspozycja w Singapurze i Rosji pokazała jednak, że stajnia dokonała także dużych postępów na płaszczyźnie aerodynamicznej.
W ten weekend Ferrari będzie chciało powalczyć o swoje pierwsze zwycięstwo na Suzuce od sezonu 2004.
Zdaniem Charlesa Leclerca Suzuka pozwoli lepiej ocenić ostatnie poprawki wprowadzone przez Scuderię.
Szef Ferrari - Mattia Binotto dał jasno do zrozumienia, że Ferrari musi wykonać perfekcyjną pracę, jeśli w Japonii chce utrzymać formę z ostatnich wyścigów.
Przez wiele tygodni uważano, że przewaga jaką Ferrari zyskało nad Mercedesem po letniej przerwie wynika z jednostki napędowej. Konkurencyjna dyspozycja w Singapurze i Rosji pokazała jednak, że stajnia dokonała także dużych postępów na płaszczyźnie aerodynamicznej.
W ten weekend Ferrari będzie chciało powalczyć o swoje pierwsze zwycięstwo na Suzuce od sezonu 2004.
W Soczi zaprezentowaliśmy dobre osiągi, dzięki czemu udało nam się wywalczyć czwarte pole position z rzędu. Zdajemy jednak sobie sprawę z tego, że jeśli w Japonii chcemy być na czele, to każdy aspekt naszej pracy musi być absolutnie perfekcyjny.
Takie jest nasze podejście do wyścigu na Suzuce. Postaramy się wydobyć maksymalne osiągi z naszego pakietu. Jeśli nam się to uda, to mamy nadzieję, że będziemy w równie konkurencyjnej formie jak podczas ostatnich Grand Prix.
Zdaniem Charlesa Leclerca Suzuka pozwoli lepiej ocenić ostatnie poprawki wprowadzone przez Scuderię.
To bardzo techniczny i wymagający obiekt. Pod względem przyjemności z jazdy jest jednym z najlepszych w całym kalendarzu.
Jeśli chodzi o charakterystykę, to Suzuka odbiega jednak od torów, na których ostatnio się ścigaliśmy. Zobaczymy, jak nasze ostatnie poprawki będą tu pracować. Ciekawe, jak spisze się aerodynamika naszej konstrukcji.