Renault gotowe na rozmowy z innymi zespołami ws. dostaw silników
Cyril Abiteboul sugeruje, że producent ma dobre plany na przyszłość.
24.09.2008:52
1100wyświetlenia
Embed from Getty Images
Cyril Abiteboul potwierdził, że Renault jest gotowe na rozmowy z nowymi klientami.
W sezonie 2021 z układów napędowych producenta będzie korzystała jedynie fabryczna ekipa, która zmieni identyfikację na Alpine. Dotychczasowy klient - McLaren, zdecydował się na odnowienie współpracy z Mercedesem.
Zdaniem szefa Renault - Cyrila Abiteboula, mocne osiągi pakietu E-Tech w 2020 roku mogą skusić nowe ekipy do nawiązania współpracy.
Francuz rozmawiając z Auto Motor und Sport, dodał, że zakaz stosowania trybu kwalifikacyjnego praktycznie nie zmienił układu stawki.
Cyril Abiteboul potwierdził, że Renault jest gotowe na rozmowy z nowymi klientami.
W sezonie 2021 z układów napędowych producenta będzie korzystała jedynie fabryczna ekipa, która zmieni identyfikację na Alpine. Dotychczasowy klient - McLaren, zdecydował się na odnowienie współpracy z Mercedesem.
Zdaniem szefa Renault - Cyrila Abiteboula, mocne osiągi pakietu E-Tech w 2020 roku mogą skusić nowe ekipy do nawiązania współpracy.
Formuła 1 jest pełna niespodzianek. Mamy bardzo dobry plan, który chcemy wdrożyć w przyszłości. Być może współpraca z nami będzie czymś, za czym McLaren oraz Daniel Ricciardo będą tęsknili. Nasza grupa jasno zadeklarowała dalsze zaangażowanie w Formułę 1 i mam wrażenie, że ludzie ponownie są zainteresowani podjęciem rozmów z nami. Stabilizacja jest atrakcyjna dla potencjalnych partnerów.
Francuz rozmawiając z Auto Motor und Sport, dodał, że zakaz stosowania trybu kwalifikacyjnego praktycznie nie zmienił układu stawki.
Kolejność jest niemal taka sama. Zmianę dostrzegam jedynie na pierwszym okrążeniu oraz na restartach. Różnice nie wyglądają już na tak duże.