Mazepin korzysta w Belgii z nowego podwozia Haasa VF-21
Poprzedni egzemplarz był zbyt ciężki o kilka kilogramów z powodu napraw po incydentach.
28.08.2111:04
292wyświetlenia
Embed from Getty Images
Gunther Steiner potwierdził, że Nikita Mazepin otrzymał nowe podwozie Haasa na Grand Prix Belgii.
Przed letnią przerwą Rosjanin skarżył się na swój egzemplarz VF-21, który był zbyt ciężki o kilka kilogramów. Różnica między bolidem Mazepina a Micka Schumachera wynikała z napraw, które były konieczne po incydentach kierowcy z Moskwy. Sytuacja ta uniemożliwiała również podjęcie wyrównanego zespołowego pojedynku.
W piątkowych treningach do Grand Prix Belgii to Mazepin był szybszym kierowcą i Steiner poproszony o swój komentarz, odpowiedział:
Gunther Steiner potwierdził, że Nikita Mazepin otrzymał nowe podwozie Haasa na Grand Prix Belgii.
Przed letnią przerwą Rosjanin skarżył się na swój egzemplarz VF-21, który był zbyt ciężki o kilka kilogramów. Różnica między bolidem Mazepina a Micka Schumachera wynikała z napraw, które były konieczne po incydentach kierowcy z Moskwy. Sytuacja ta uniemożliwiała również podjęcie wyrównanego zespołowego pojedynku.
Mogę potwierdzić, że Nikita otrzymał nowe podwozie- powiedział Gunther Steiner, szef Haasa.
Nie znam konkretnych informacji, ale nie możemy ingerować w sztywność podwozia bez zmian w homologacji. Z tego powodu niemal wszystko pozostało bez zmian w porównaniu do poprzedniej wersji samochodu. O różnicy przekonamy się dopiero wtedy, kiedy zobaczymy osiągane prędkości przez naszych kierowców.
W piątkowych treningach do Grand Prix Belgii to Mazepin był szybszym kierowcą i Steiner poproszony o swój komentarz, odpowiedział:
Nie wiem czy Nikita odczuł jakąkolwiek różnicę. Musicie go o to zapytać. Tak czy inaczej homologacja podwozia pozostała bez zmian. Po poprzednim sezonie zostaliśmy z dwoma samochodami, ponieważ jeden straciliśmy [w wypadku Grosjeana z GP Bahrajnu].