Marco Mattiacci dołączył do Astona Martina jako dyrektor handlowy
Były szef Ferrari będzie odpowiedzialny m.in. za integrację wizerunku producenta z zespołem F1.
09.02.2213:43
660wyświetlenia
Embed from Getty Images
Aston Martin potwierdził zatrudnienie Marco Mattiacciego w roli dyrektora handlowego.
Włoch w sezonie 2014 stał na czele zespołu Ferrari, odpowiadając wówczas za szeroko zakrojony proces restrukturyzacji. Mattiacci doprowadził do sprowadzenia Sebastiana Vettela w miejsce Fernando Alonso, natomiast na najważniejszych stanowiskach technicznych obsadził Jamesa Allisona oraz Mattię Binotto, którzy w kolejnych latach odegrali kluczowe role przy niwelowaniu starty do Mercedesa.
Jak potwierdzono, 51-latek częściowo wróci do Formuły 1 od sezonu 2022 podejmując się pracy dla Astona Martina. Włoch obejmie stanowisko dyrektora handlowego, między innymi odpowiadając za integrację wizerunku brytyjskiego producenta samochodów z zespołem F1.
Aston Martin potwierdził zatrudnienie Marco Mattiacciego w roli dyrektora handlowego.
Włoch w sezonie 2014 stał na czele zespołu Ferrari, odpowiadając wówczas za szeroko zakrojony proces restrukturyzacji. Mattiacci doprowadził do sprowadzenia Sebastiana Vettela w miejsce Fernando Alonso, natomiast na najważniejszych stanowiskach technicznych obsadził Jamesa Allisona oraz Mattię Binotto, którzy w kolejnych latach odegrali kluczowe role przy niwelowaniu starty do Mercedesa.
Jak potwierdzono, 51-latek częściowo wróci do Formuły 1 od sezonu 2022 podejmując się pracy dla Astona Martina. Włoch obejmie stanowisko dyrektora handlowego, między innymi odpowiadając za integrację wizerunku brytyjskiego producenta samochodów z zespołem F1.
Nowy rozdział w Astonie Martinie jest aktualnie jednym z najbardziej ekscytujących w przemyśle motoryzacyjnym. Jestem podekscytowany dołączając do takich osób jak Lawrence Stroll oraz Tobias Moers w roli dyrektora handlowego- powiedział Marco Mattiacci.
Aston Martin cieszy się globalnym zainteresowaniem, pasją oraz lojalnością klientów od 109 lat. Teraz nadszedł czas na dotarcie do nowej grupy klientów z kolejną generacją produktów dzięki ponownemu zaangażowaniu w wyścigi Grand Prix. Nie mogę się doczekać współpracy z tak utalentowaną grupą ludzi.