Sauber przedstawił nazwę zespołu na dwa najbliższe sezony
Team z Hinwil będzie znany jako Stake F1 Team Kick Sauber.
15.12.2310:21
2192wyświetlenia
Embed from Getty Images
Team Saubera będzie rywalizował w dwóch kolejnych edycjach mistrzostw świata Formuły 1, jako Stake F1 Team Kick Sauber.
Stake - platforma hazardowa on-line - pozostanie sponsorem tytularnym, podczas gdy Kick.com zwiększy swoje zaangażowanie, zyskując prawa do nazwy nadwozia, które w przyszłym roku będzie znane jako Kick Sauber C44.
Marka Saubera powraca na listę startową i pozostanie na niej do 2026 roku, gdy do Formuły 1 wkroczy Audi.
Stake oraz Kick należą do tego samego właściciela, jednak są oddzielnymi firmami. Podczas wybranych wyścigów w sezonie 2023, Alfa Romeo zwiększała poziom promocji Kicka. W Belgii użyte zostało nawet specjalne malowanie z fluorescencyjnymi logotypami platformy wideo. Niewykluczone, że podobny model promocji zostanie wykorzystany w nadchodzącej kampanii.
Współzałożyciel Kick.com, Bijan Tehrani, dodał:
Embed from Getty Images
Team Saubera będzie rywalizował w dwóch kolejnych edycjach mistrzostw świata Formuły 1, jako Stake F1 Team Kick Sauber.
Stake - platforma hazardowa on-line - pozostanie sponsorem tytularnym, podczas gdy Kick.com zwiększy swoje zaangażowanie, zyskując prawa do nazwy nadwozia, które w przyszłym roku będzie znane jako Kick Sauber C44.
Marka Saubera powraca na listę startową i pozostanie na niej do 2026 roku, gdy do Formuły 1 wkroczy Audi.
Stake oraz Kick należą do tego samego właściciela, jednak są oddzielnymi firmami. Podczas wybranych wyścigów w sezonie 2023, Alfa Romeo zwiększała poziom promocji Kicka. W Belgii użyte zostało nawet specjalne malowanie z fluorescencyjnymi logotypami platformy wideo. Niewykluczone, że podobny model promocji zostanie wykorzystany w nadchodzącej kampanii.
Sauberowi zawsze zależało na innowacyjności, przełamywaniu schematów i przeciwstawianiu się utartym konwencjom. Współpraca z Kick.com to najnowszy a zarazem najodważniejszy przejaw filozofii, która nam przyświeca- powiedział reprezentant zespołu, Alessandro Alunni Bravi, zapowiadając
postawienie kolejnego kroku w poszukiwaniu nowych i innowacyjnych sposobów zbliżenia się do fanów
Współzałożyciel Kick.com, Bijan Tehrani, dodał:
Treści dostępne na Kick są szybkie i wciągające, podobnie jak to, czego świadkami jesteśmy w trakcie każdego Grand Prix. Kick to marka stworzona na tory wyścigowe. Jesteśmy podekscytowani możliwością rozszerzenia naszej współpracy do tak szerokiej skali. To przejaw naszej znajomości kultury sportów motorowych i pasji do najnowocześniejszych technologii.
Embed from Getty Images