Nowy układ wspomagania kierownicy w F1.07
Pierwotnie urządzenie to miało być po raz pierwszy użyte już podczas ostatniego wyścigu
22.05.0712:03
4054wyświetlenia
Dyrektor techniczny zespołu BMW Sauber Willy Rampf udzielił dzisiaj dodatkowych informacji na temat nowych części do bolidu F1.07, jakie zostaną użyte w Grand Prix Monako. W najbliższy weekend zadebiutuje między innymi nowy układ wspomagania kierownicy.
Pierwotnie urządzenie to miało być po raz pierwszy użyte już podczas ostatniego wyścigu w Hiszpanii, jednak dopiero testy na torze Paul Ricard w ubiegłym tygodniu przekonały zespół, że jest już ono gotowe do debiutu w Grand Prix. Nowy układ wspomagania kierownicy zapewnia kierowcom lepsze czucie samochodu.
Tymczasem jeśli chodzi o inne usprawnienia, zespół opracował zmodyfikowaną na potrzeby Monako wersję nowego przedniego skrzydła, które udanie zadebiutowało w poprzednim wyścigu, a także zupełnie nowe kanały dolotowe w hamulcach i poprawioną tylną karoserię. Ekipa BMW jak dotąd w każdym z tegorocznych wyścigów była w stanie wywalczyć czwarte miejsce i wkrótce powinna także sięgnąć po podium.
Źródło: Autosport.com
KOMENTARZE