Wypowiedzi kierowców BMW przed GP Brazylii

Zespół ma nadzieję, że będzie mógł zakończyć swój drugi udany sezon silnym występem
12.10.0715:30
Marek Roczniak
4709wyświetlenia

Podczas gdy oczy wszystkich będą zwrócone na trójstronną walkę o koronę Mistrza Świata Formuły Jeden w Brazylii w przyszłym tygodniu, zespół BMW Sauber na długo przed finałowym wyścigiem sezonu zapewnił sobie drugą pozycję w klasyfikacji konstruktorów.

Po problemach technicznych, które zrujnowały ostatnie trzy weekendy grand prix, zespół ma nadzieję, że będzie mógł zakończyć swój drugi udany sezon silnym występem na torze Interlagos.

Nick Heidfeld: Jak dla mnie, tor w Sao Paulo jest jednym z najlepszych. Jest wymagający - zarówno pod względem umiejętności kierowcy, jak i fizycznym. Ruch na nim odbywa się w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara, a ostatnia prosta to właściwie długi łagodny łuk, który wystawie twoje mięśnie szyi na prawdziwy wysiłek. Do tego nawierzchnia jest dosyć wyboista.

Najlepsze sekcje zaczynają się za trzecim zakrętem. Jednym z moich ulubionych wiraży jest piąty, który jest prowadzącym pod górę podwójnym zakrętem w prawą stronę. Zdobyłem swoje pierwsze podium w Interlagos po zajęciu trzeciego miejsca w 2001 roku i jest to coś, czego nigdy nie zapomnę.


Robert Kubica: Oczywiście nie mogę się już doczekać GP Brazylii. Postaramy się dać z siebie wszystko, a potem jak tylko wrócimy do Europy, wszystko zacznie się od nowa, gdyż będziemy się już przygotowywać do przyszłego roku.

Sam tor jest bardzo wyboisty i dosyć zdradliwy. Jest tam prowadząca wysoko pod górę sekcja za ostatnim zakrętem, gdzie w ubiegłym roku traciliśmy dużo prędkości, zwłaszcza w wyścigu, więc mam nadzieję, że w tym roku będzie lepiej. Choć wyścig w 2006 roku nie był taki zły, to jednak zająłem w nim dopiero dziewiąte miejsce. W tym roku chcę zdobyć punkty w finałowym GP sezonu.

Źródło: BMW Group PressClub

KOMENTARZE

8
jarux
14.10.2007 08:30
Chyb skład osobowy pokazany na 1 zdjęciu jeździ na wszystkie wyścigi. Według mnie ten wyścig będzie bardzo ciekawy.
skan
14.10.2007 02:14
Jak dla mnie to Alonso może się zderzyć z Hamiltonem podczas wyścigu, a Kimi wygrać :)
Zoltan
13.10.2007 07:03
Własnie-zdumiewające jest to, że na 2 kierowców(2 ludzi) pracuje kilkaset razy więcej ludzi. Przed GP Brazylii... Robert ma przewagę 5 pkt nad Heikim. A Nick już o nic nie walczy....więc to GP jest tylko "aby ukończyć" :) Ale będzie walka o pozycje!
Lukas
12.10.2007 09:10
Macie racje, ich jest jeszcze więcej ale to jeszcze bardziej dodaje powagi sprawie :)
tomekzzar
12.10.2007 09:08
bedzie to napewno ekscytujący wyścig,ostatnie gp i tak naprawde wszystko możliwe,ciężki tor niewyobrażam sobie aby ktoś mógł podzielic ferrari i mercedesa jesli nie bedzie awarii i kolizji w tych teamach,sercem jestem zawsze za raikkonenem no ale nie bede płakał jeśli tytuł wywalczy alonso który przy wywalczeniu pole position ma duże szanse,bede sie cieszył jesli nie wygra hamilton i tak naprawde wbrew poglądom większości nie wydaje mi sie żeby miał łatwe zadanie,może nie wytrzymać psychicznie już w czasie kwalifikacji,no i usterki bolidów też nie można wykluczyć,zobaczymy...
F1-HELP
12.10.2007 08:59
Design Team to około 800 inżynierów :).
kamil.pl5
12.10.2007 03:49
@Lukas Idę o zakład że tych osób pracuję dużo, dużo więcej :) Pewnie w samej fabryce w Hinwil pracuje więcej osób niż jest tu na zdjęciu. Tak więc na te 2 bolidy i kierowców pracuje dużo więcej osób :)
Lukas
12.10.2007 03:12
Górne zdjęcie wymowne: tylu ludzi pracuje dla tych 2 bolidów i kierowców :) podoba mi się :)