LiGNA GP2: Wyniki testowych wyścigów na Indianapolis
20.08.0920:52
1629wyświetlenia
Wyniki symulacji testowych na Indianapolis
Dane toru
Indianapolis Motor Speedway
Lokalizacja: Monterey, USA
Liczba okrążeń: 38, 25
Szczegółowe statystyki bez uwzględnienia ewentualnych kar
Wyniki 1 wyścigu
Wyniki 2 wyścigu
Komentarze prasowe
Marcin:
Przemek Str:
Patryk777:
DAK:
Freeq:
Kajek:
Cube:
Master:
Jenson:
Wyniki kwalifikacji | ||||
Kierowca | Samochód | Czas okr. | Strata | |
---|---|---|---|---|
1 | l00kers | Mercedes-Benz Racing | 01:17.036 | - |
1 | Patryk | Mercedes-Benz Racing | 01:17.394 | +0.358 |
1 | Przemek Str | Powerade Gp2 Team | 01:17.717 | +0.681 |
1 | DAK | The Gunners GP | 01:17.782 | +0.746 |
1 | rafalski92 | Fisichella Motor Sport International | 01:17.877 | +0.841 |
1 | tomasz | Gość | 01:18.236 | +1.200 |
1 | Matis131 | W&D Crazy Team | 01:18.366 | +1.330 |
1 | Cube | Powerade Gp2 Team | 01:18.505 | +1.469 |
1 | Marcin | Pit-Lane GP2 Team | 01:18.594 | +1.558 |
1 | Igor Szmidt | Aston Martin Racing | 01:18.672 | +1.636 |
1 | Marcinus | Mild Seven Renault GP2 Team | 01:18.721 | +1.685 |
1 | Adrian | Mild Seven Renault GP2 Team | 01:18.856 | +1.820 |
1 | Qnik | Total-Bacardi GP2 | 01:18.896 | +1.860 |
1 | Master | Master Cube GP2 Team | 01:18.934 | +1.898 |
1 | Jenson | Fisichella Motor Sport International | 01:19.074 | +2.038 |
1 | Serek | Ferrari GP2 Team | 01:19.372 | +2.336 |
1 | Misiakow | Pit-Lane GP2 Team | 01:19.894 | +2.858 |
Wyniki pierwszego wyścigu | ||||
P | Kierowca | Samochód | Okr. | Strata |
---|---|---|---|---|
1. | DAK | The Gunners GP | 38 | - |
2. | Cube | Powerade Gp2 Team | 38 | +18.050 |
3. | Igor Szmidt | Aston Martin Racing | 38 | +18.387 |
4. | rafalski92 | Fisichella Motor Sport International | 38 | +24.008 |
5. | tomasz | Gość | 38 | +31.405 |
6. | Marcinus | Mild Seven Renault GP2 Team | 38 | +52.463 |
7. | Jenson | Fisichella Motor Sport International | 38 | +1:03.428 |
8. | Matis131 | W&D Crazy Team | 38 | +1:09.728 |
9. | Adrian | Mild Seven Renault GP2 Team | 37 | + 1lap |
10. | Qnik | Total-Bacardi GP2 | 37 | +1 lap |
Niesklasyfikowani | ||||
l00kers | Mercedes-Benz Racing | 23 | Silnik | |
Misiakow | Pit-Lane GP2 Team | 22 | Silnik | |
Serek | Ferrari GP2 Team | 17 | DNF | |
Przemek Str | Powerade Gp2 Team | 14 | DNF | |
Marcin | Pit-Lane GP2 Team | 13 | DNF | |
Patryk | Mercedes-Benz Racing | 5 | DNF | |
Master | Master Cube GP2 Team | 2 | Kolizja z Marcinusem |
Wyniki drugiego wyścigu | ||||
P | Kierowca | Samochód | Okr. | Strata |
---|---|---|---|---|
1. | Master | Master Cube GP2 Team | 25 | - |
2. | Kajek | Aston Martin Racing | 25 | +16.943 |
3. | Jenson | Fisichella Motor Sport International | 25 | +16.951 |
4. | DAK | The Gunners GP | 25 | +17.016 |
5. | tomasz | Gość | 25 | +18.010 |
6. | Marcinus | Mild Seven Renault GP2 Team | 25 | +24.421 |
7. | Marcin | Pit-Lane GP2 Team | 25 | +34.826 |
8. | Patryk | Mercedes-Benz Racing | 25 | +36.589 |
9. | Cube | Powerade Gp2 Team | 25 | +41.322 |
10. | rafalski92 | Fisichella Motor Sport International | 25 | +44.777 |
11. | Freeq | NoName GP2 Team | 25 | +55.256 |
12. | Adrian | Mild Seven Renault GP2 Team | 25 | +56.644 |
13. | kamarinho | Barwa International Campos GP | 25 | +1:00.019 |
Niesklasyfikowani | ||||
Serek | Ferrari GP2 Team | 11 | Zawieszenie | |
Igor Szmidt | Aston Martin Racing | 9 | Kłopoty techniczne | |
Przemek Str | Powerade Gp2 Team | 0 | DNF |
Dane toru
Indianapolis Motor Speedway
Lokalizacja: Monterey, USA
Liczba okrążeń: 38, 25
Szczegółowe statystyki bez uwzględnienia ewentualnych kar
Wyniki 1 wyścigu
Wyniki 2 wyścigu
Komentarze prasowe
Marcin:
Drugi wyścig ułożył się dla mnie całkiem nieźle. Stoczyłem sporo walki z kilkoma kierowcami co bardzo mi się podobało. Niestety, ale przed wyścigiem nie miałem kompletnie żadnych danych dotyczących stanu ogumienia na dłuższych przejazdach (powyżej 15 okrążeń), tak więc strategia nie odbywania wizyty w boksach była zastosowana w ciemno. Decyzja mimo wszystko dobra, ponieważ opony wytrzymały cały dystans wyścigu, jednak ich zużycie było kategorycznie zbyt duże. Cieszę się, że ten tor już minął. Nie należał do moich ulubionych. Teraz z niecierpliwością czekam na decyzję w sprawie kolejnego toru do testów. Mam nadzieję, że przypadnie mi on do gustu i będę w stanie lepiej się przygotować.
Przemek Str:
Weekend nie był dla mnie udany. Miałem dużo problemów z ustawieniem auta. Brakowało przyczepności, a na dodatek w pierwszym wyścigu mechanicy nie mogli uruchomić auta i musiałem startować z pit lane. Na drugi wyścig zdołaliśmy ustawić auto, aby być w pierwszej piątce. Ale niestety kłopoty techniczne znowu pozbawiły mnie dobrego wyniku. Mam nadzieję że na następny wyścig Powerade GP2 Team poprawi maszynę, aby walczyć o zwycięstwa.
Patryk777:
Weekend wyścigowy bardzo udany. W kwalifikacjach zająłem P2, choć lekko się pomyliłem ze strategią. Wydawało nam się z l00kersem, że mamy świetnie przygotowany bolid i dublet będzie tylko kwestią, ale niestety, start przebiegł dobrze, jechaliśmy na P1 i P2, przewaga już była bardzo duża, ale silniki BCN nas zawiodły, oba się spaliły. Oczywiście żal był, ale tym samym większa motywacja. W drugim wyścigu było już lepiej, moja jazda była płynniejsza, niestety wolałem odpuścić start bez kolizji i trochę spadłem, ale potem odzyskiwałem pozycje. Cały pierwszy stint praktycznie ciągła walka. Dwukrotnie ucierpiało mi zawieszenie, niestety kierowcy Fisichelli dzisiaj szaleli. Potem miałem nieprzyjemną sytuację z DAK'iem, w której trochę za bardzo przyciął zakręt i się na mnie obrócił, po kilku okrążeniach mnie dogonił i jego próba ataku na T1 zakończyła się fiaskiem, przestrzeliwując hamowanie. Najciekawsza była walka w tzw trójkę na prostej start/meta. Cały weekend był takim małym debiutem, z czasem będzie lepiej. Świetna walka, do zobaczenia na następnym torze
DAK:
Bardzo wyrównany poziom, decydowały detale i szczęście.
R1 był dość nudnym wyścigiem dla mnie, mimo zwycięstwa nie byłem do końca zadowolony z kręconych czasów. W R2 miałem sporo roboty, zostałem potrącony przez Patryka i musiałem gonić czołówkę. Ostanie okrążenia były bardzo ekscytujące. Niestety dalej mam problemy z dobrym wyczuciem bolidu, szukam optymalnych ustawień bolidu oraz FF.
Freeq:
Niestety moi mechanicy spóźnili się z przygotowaniem maszyny do wyścigu. Wszystko zostało dopięte na ostatni guzik dopiero podczas FL, więc startowałem z boksów. Pierwsza część wyścigu przejechana samotnie. Później dogoniłem Kamarinho, ale niestety zbyt agresywnie wjechałem na tarkę, zakończyłem to spinem i znów mozolne odrabianie strat. Wyprzedziłem będących w picie Rafalskiego i Adriana, lecz oni byli lepiej przygotowani i nie musiałem długo czekać na atak z ich strony. Na sam koniec miła niespodzianka Kamarinho i Adrian się stuknęli i tak dojechałem do mety 3 od końca. Ogólnie wyścig stracony - źle dobrane ustawienia.
Kajek:
Decyzje o tym, że pojadę podjąłem wczoraj wieczorem, widząc wysoką frekwencje pomyślałem, że pojadę. Nie jeździłem na GP2 od piątku, a wtedy zrobiłem maxymalnie 20 kółek. Dostałem dzisiaj setup i mogłem walczyć o wysokie lokaty. Start miałem znakomity: z P14 na P3. Potem ostra walka ale bylem wolny i spadłem na P7. Mimo tego dużo walki, ale nagle Igor dostał CL, bylem już 6, a potem nagle zaczęli zjeżdżać do boxów. Uśmiech na twarzy po chwili zmienił się w płacz. Opony żółte ledwo ledwo, 8 okr do końca - jednym słowem HARDKOR. zaraz opony czerwone a DAK mnie gonił, w miedzy czasie incydent z Cube, ale chyba wyjaśniliśmy sobie. Nagle dogonił mnie DAK, ale chyba poskutkował mój styl na Grekyego - powoli, twardo, blokować wszystko którędy da sie wjechać i wyspinował się DAK, ale znów mnie dogonił ale nie zdążył wyprzedzić, jechałem w tunelu za Jensonem - wyjechaliśmy 3W na prosta, gniotłem pedal gazu ze myślałem ze zaraz platik poleci ale jest, P2, 3 osoby w 0.1 świetny finisz, świetny wyścig - szkoda IGORA, pewnie wtedy dwa Astony na podium było - nie wiem co by było żeby nie Igor, to jego sukces, on powinien być na tym drugim miejscu, ja nic praktycznie takiego nie zrobiłem.
Cube:
Kwalifikacje niezbyt udane w moim wykonaniu w efekcie, czego tylko P8. Start do pierwszego wyścigu miąłem bardzo udany i przed T1 byłem już chyba 3. Po pierwszym picie miałem bardzo dużo walki z Igorem. Na ostatnim okrążeniu udało mi się go wyprzedzić zajmując ostatecznie 2 pozycję. W R2 strat był już średni, przez pierwszych parę okrążeń było trochę walki aż wszyscy przede mną pozjeżdżali na pity. Na kilka okrążeń przed końcem złapałem spina i wjechał we mnie Kajek pozbawiając mój bolid spojlera, dalej już tylko przymusowy pit i koniec szans na P2.
Master:
W pierwszym wyścigu miałem duże szanse, aby skończyć wyścig w czołówce. Po świetnym starcie jechałem czwarty i na jednym z zakrętów udało mi się wyprzedzić trzeciego zawodnika. Po skończeniu pierwszego okrążenia dobierałem się do skóry drugiego kierowcy, jednak Marcinus na szykanie zapomniał gdzie jest hamulec i kompletnie bezsensu uderzył impetem w tomasza, a ten we mnie. Musiałem poczekać, aż wszyscy mnie ominą i dopiero wtedy mogłem kontynuować wyścig. Niestety, 14 lokata nie była dla mnie zadowalająca, a przez wcześniejszą sytuację straciłem dużo nerwów i zaniechałem kontynuowania wyścigu. Drugi wyścig był dla mnie wyjątkowo udany. Startowałem z 12 pozycji i już na pierwszym zakręcie byłem trzeci. Na kolejnych wyprzedziłem jednego z kierowców Aston Martina i niczym cień aż do 9 okrążenia podążałem za wspaniałym Igorem. Niestety, mój samochód był ustawiony pod zakręty i tam nadrabiałem, jednak wysoki skill Igora uniemożliwił mi skuteczny manewr. Na prostej mogłem pomarzyć, miałem zbyt wysokie skrzydła, a Igor pędził ponad 300 km/h. Na 9 okrążeniu stracił połączenie z grą i wycofał się z wyścigu. Prezentując równe tempo dowiozłem zwycięstwo do mety.
Jenson:
Jestem bardzo zadowolony z przebiegu swojego pierwszego weekendu w GP2. Kwalifikacje miałem słabe, ponieważ dopiero zapoznawałem się z bolidem, niezbyt go czułem, ale w wyścigu już było o wiele lepiej. Miałem sporo walki z Marcinusem i Matisem, ostatecznie 7 pozycja jak na pierwszy dzień testów była zadowalająca. W drugim wyścigu startowałem z pierwszej pozycji jednak od razu po starcie spadłem na 13 miejsce ponieważ Marcinus przesadził z gazem i wpadł na mnie. Po tym incydencie starałem się sporo nadrabiać, pod koniec 1okr byłem już ósmy, stoczyłem bardzo dużo walki z Cube'em, jednak on wyszedł z niej zwycięsko i zaczął mi uciekać. Pod koniec wyścigu opony strasznie mi się zużywały a Kajek i DAK cały czas mnie doganiali. Na ostatnim okrążeniu udało im się to i mnie dopadli, Kajek wyprzedził mnie dosłownie kilka metrów przed metą a DAK był minimalnie za mną.
KOMENTARZE